تصاویر HANDS_ON سامسونگ گلکسی M30s تاییدی بر طراحی جدید سامسونگ

این روز ها خبر های بسیاری از شروع نسل جدید گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ به گوش می رسد. سری A و M گوشی های هوشمند میان رده این شرکت نیز عملکرد بسیار فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته اند. حال نسل جدید از این گوشی های هوشمند میان رده در راه است. سامسونگ گلکسی M30s گویا جدیدترین گوشی هوشمند میان رده سری M این شرکت خواهد بود.

در حالی که امروز سامسونگ گلکسی A90 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت رسما معرفی شد، گویا بزودی باید شاهد رونمایی گلکسی M30s خواهیم بود. پیش از این نیز تصاویری از طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر شده بود و این بار تصاویر HANDS_ON جدید از این محصول منتشر شده.

تصاویر منتشر شده تاییدی بر طراحی پیش بینی شده ای می باشد که پیش از این شاهد آن بوده ایم. در قسمت پشتی گوشی شاهد قرار گیری سه سنسور برای دوربین های اصلی می باشیم. این بار سامسونگ شاید از طراحی عمودی شکل برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی این گوشی استفاده کرده باشد اما با توجه به آنچه در تصاویر مشاهده می کنید، طراحی متفاوت تری در نظر گرفته شده است.

سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی در کنار دو سنسور دیگر، سنسور های دوربین اصلی این گوشی را تشکیل می دهند. این در حالی می باشد که گلکسی M30 به سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز شده بود.

باتری 6000 میلی آمپری در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی M30s نیز بهبود چشم گیری به نسبت باتری 5000 میلی آمپری در نظر گرفته شده برای گلکسی M30 با خود به همراه داشته است.

پردازنده جدید اگزینوس 9611 نیز از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !