مقایسه دوربین گلکسی نوت 10 پلاس با آیفون ایکس اس مکس و پی 30 پرو

بعد از رونمایی گلکسی نوت 10 پلاس در کنار نوت 10 و رکورد های فوق العاده ثبت شده توسط گل سرسبد گوشی های هوشمند سامسونگ، یعنی گلکی نوت 10 پلاس، حال زمان مقایسه دوربین این گوشی هوشمند با گوشی های قدرتمند دیگر این عرصه می باشد.

شاید آیفون ایکس اس مکس نتوانست برای سنسور های دوربین خود شگفتی خارق العاده ای را به وجود بیاورد، اما بدون شک از این نظر یکی از گوشی های هوشمند قدرتمند حال و حاضر و البته پرطرفدار، مخصوصا در میان کاربران ایرانی می باشد.

اما در طرف دیگر هواوی پی 30 پرو را مشاهده می کنیم. گوشی هوشمندی که پیش از رونمایی گلکسی نوت 10 پلاس، به عنون بهترین گوشی هوشمند از نظر سنسور های دوربین اصلی شناخته می شد.

مقایسه دوربین قدرتمند ترین پرچمداران دنیا

سنسور های دوربین آیفون ایکس اس مکس

آیفون ایکس اس مکس به دوربین اصلی دو گانه ای مجهز شده. لنز 12 مگاپیکسل اصلی با گشودگشی دیافراگم f/1.8 می تواند نور مناسبی را به سنسور هدایت کند. این دوربین که از نوع 28 میلی متری است، با ابعاد 1.4 میکرون هر پیکسل و لرزشگیر اپتیکال توانایی ثبت عکس های بی نظیری را دارد. دوربین 12 مگاپیکسلی دوم با گشودگی دیافراگم f/2.4، از نوع 52 میلی متری است.

آیفون ایکس اس مکس

سنسور های دوربین هواوی پی 30 پرو

هواوی پی 30 پرو نیز در کنار سه سنسور قدرتمند در نظر گرفته شده از سنسور TOF نیز بهره برده. یک سنسور قدرتمند 40 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 و یک سنسور 20 مگاپیکسلی اولترا واید با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و سنسور پریسکوپی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/3.4 با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال به همراه یک سنسور TOF دوربین های اصلی چهار گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

هواوی پی 30 پرو

سنسور های دوربین گلکسی نوت 10 پلاس

اما گلکسی نوت 10 پلاس به نسبت پرچمداران قبلی سری اس از سنسور های مشابهی بهره برده. اما این بار سعی داشته تا بروزرسانی های نرم افزاری بهتری را برای این سنسور ها در نظر بگیرد. سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور 12 مگاپیکلی تله فوتو و سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه سنسور تازه وارد TOF دوربین های اصلی چهار گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

در حالی که سنسور های دوربین اصلی و سلفی گلکسی نوت 10 پلاس توانسته اند بهترین امتیاز را از وب سایت رسمی دگزومارک کسب کنند و جای هواوی پی 30 پرو را بگیرد، حال با دیدن این ویدئو و مقایسه دوربین این گوشی های هوشمند، پی خواهیم برد تا چه اندازه رتبه نخست گلکسی نوت 10 پلاس منصفانه بوده یا خیر.

شما را به دیدن ویدئو مقایسه دوربین این گوشی های هوشمند قدرتمند دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد