تست سرعت گلکسی نوت 10 پلاس و آیفون ایکس اس مکس

گلکسی نوت 10 پلاس به عنوان جدیدترین پرچمدار سری نوت سامسونگ با مجهز شدن به جدیدترین پردازنده کوالکام، اسنپدراگون 855 و مسخصات فنی قدرتمند دیگر بصورت رسمی رونمایی شد و بدون تعریفی اضافه باید گفت این گوشی هوشمند در حال حاضر قدرتمند ترین گوشی هوشمند جهان می باشد. حال تصمیم گرفته ایم تست سرعت این گوشی هوشمند را با قدرتمند ترین پرچمدار آیفون یعنی ایکس اس مکس را برای شما در نظر بگیریم.

همانطور که می دانید آیفون ایکس اس مکس اولین گوشی هوشمندی بود که به پردازنده 7 نانومتری مجهز شد. پردازنده قدرتمند A12 بایونیک برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شد و توانست عملکرد بهتری را از خود به نسبت پردازنده 7 نانومتری هواوی، Kirin 980 به نمایش بگذارد.

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

اما با فاصله زمانی تقریبا زیادی، اسنپدراگون 855 رونمایی شد و معادلات را به هم ریخت. این پردازنده قدرتمند با کسب بالاترین امتیاز بنچمارک ممکن و همچنین عملکرد بهتر در تست سرعت گرفته شده، جای هیچ حرف و حدیثی را باقی نگذاشت.

در حالی که کوالکام از پردازنده جدید 7 نانومتری اسنپدراگون 855 پلاس خود پرده برداری کرد، اما سامسونگ اسنپدراگون 855 پلاس را در کنار پردازنده جدید 7 نانومتری خود یعنی اگزینوس 9825 برای پرچمداران جدید سری نوت خود در نظر گرفت.

این بار ویدئوی جذابی از مقایسه این دو پردازنده با جدیدترین گوشی های هوشمند آیفون و سامسونگ برای شما در نظر گرفته ایم تا ببینیم در عملکرد واقعی کدامیک از این دو پردازنده قدرتمند عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند