ردمی نوت 8 با دوربین 64 مگاپیکسلی در راه است

در حالی که این روزها اخبار داغی را از رونمایی اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی می شنویم، دو شرکت شیائومی و ردمی گویا اولین شرکت هایی خواهند بود که گوشی های هوشمندی با سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ را رونمایی خواهند کرد. ردمی نوت 8 نیز گویا به عنوان اولین نماینده گوشی های هوشمند این شرکت به چنین سنسور قدرتمندی مجهز خواهد شد.

ردمی نوت 7 را می توان در حال حاضر با توجه به رکورد های فوق العاده فروشی که داشته یکی از موفق ترین گوشی های هوشمند میان رده دانست. حال قطعا شیائومی قصد ندارد با رونمایی از نسل جدید این سری از گوشی های هوشمند خود، خاطره خوب کاربران را نسبت به سری ردمی خراب کند.

ردمی نوت 8 و به احتمال زیاد نوت 8 پرو گوشی های هوشمند جدید این شرکت خواهند بود. امروز در ویدئو رسمی منتشر شده توسط مدیر عامل این شرکت، استفاده از سنسور 64 مگاپیکسلی برای این گوشی هوشمند بصورت رسمی تایید شده.

در این ویدئو به غیر از مشخصاتی که از سنسور های دوربین اصلی می توان بدست آورد، هیچ مشخصه فنی دیگری معلوم نشده. در ویدئو منتشر شده شاهد قرار گیری سه سنسور در قسمت مرکزی پشت این گوشی هوشمند با معماری عمودی شکلی می باشیم. در کنار این سه سنسور یک سنسور دیگر نیز قرار گرفته که به احتمال زیاد سنسور عمقی و یا TOF باشد. استفاده از سنسور ماکرو نیز به عنوان سنسور چهارم چندان بعید نیست.

ریلمی تاریخ 20 آگوست یعنی چهار روز دیگر را برای رونمایی رسمی ریلمی 5 پرو مشخص کرده و هنوز تایید نشده که ریلمی 5 نیز به همراه این گوشی هوشمند رونمایی خواهد شد یا خیر. زیرا این ریلمی 5 خواهد بود که به سنسور 64 مگاپیکسلی مجهز می شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند