بالاخره سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا قلم هوشمند دارد یا ندارد ؟

سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا به عنوان گل سر سبد گوشی های هوشمند سامسونگ با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند این بار پربار تر از همیشه وارد عرصه شد. اما یکی از اتفاقات جالب در خصوص این پرچمدار قدرتمند، بهره بردن از قلم هوشمند یا همان S Pen بود. اما آیا درون جعبه این پرچمدار، قلم هوشمند نیز حضور خواهد داشت یا نه؟

همیشه عادت داشتیم که گوشی های هوشمند سری نوت سامسونگ را به همراه قلم هوشمند ببینیم. این قلم هوشمند روز به روز قابلیت های جذاب تری را با خود به همراه داشتند و با هر نسل به جذابیت کاری آن اضافه می شد. گلکسی اس 21 اولترا اولین پرچمدار سری اس سامسونگ است که قلم هوشمند را در کنار خود می بیند.

این پرچمدار قدرتمند بی شک در حال حاضر در میان پرچمداران نسل قبلی، مشخصات فنی قدرتمند تری دارد. برای اطلاعات بیشتر از مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می توانید به مطلب هرآنچه از سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا مراجعه کنید.

اما نکته جالب در خصوص پرچمداران جدید کره ای ها این بود که دیگر آداپتور شارژر را در جعبه خانواده گلکسی اس 21 نمی توانید پیدا کنید و شما باید شارژر را به عنوان یک وسیله جانبی، جدا خریداری کنید. اپل اولین شرکتی بود که چنین تصمیمی را برای گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12 گرفت و بدون آداپتور شارژر نسل جدید گوشی هایش را روانه بازار کرد.

همانطور که اشاره کردیم، در میان گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 اولترا توانایی پشتیبانی از قلم هوشمند را دارد، اما محلی برای قرار گیری قلم هوشمند همانند خانواده سامسونگ گلکسی نوت در نظر گرفته نشده، پس تکلیف چیست؟

بی شک سامسونگ گلکسی اس 21 اولترا توانایی پشتیبانی از قلم هوشمند S Pen را خواهد داشت. اما برای استفاده از این قلم هوشمند باید کاور مخصوص این پرچمدار که به قلم هوشمند نیز مجهز شده است را خریداری کنید. یعنی نه تنها باید برای خرید آداپتور شارژر این پرچمدارن به عنوان لوازم جانبی هزینه کنید، بلکه اگر بخواهید از قلم هوشمند نیز استفاده کنید، باید کاور سیلیکونی به همراه قلم هوشمند S Pen را با قیمت 70 دلار خریداری کنید.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود