اولین ویدئو HANDS_ON رسمی آنر وی 40 ( Honor V40 5G) / به همراه مشخصات فنی

آنر وی 40 5G قرار است به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند زیر برند هواوی معرفی شود. این در حالی می باشد که تا به امروز شایعات زیادی از مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر شده و این بار شاهد انتشار ویدئو HANDS_ON رسمی بودیم که طراحی نهایی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند را مشخص کرد.

با توجه به آنچه در تصاویر منتشر شده و ویدئو HANDS_ON مشاهده می کنیم، این گوشی هوشمند طراحی جالبی را با خود به همراه دارد. در نمای رو به رویی شاهد حضور صفحه نمایش بسیار زیبایی می باشیم که برای طراحی به ناچ اینفینیتی O مجهز شده.

با توجه به نوع بریدگی ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، این گوشی هوشمند به سنسور دوربین سلفی دوگانه ای مجهز می شود. د قسمت پشتی نیز طراحی جالبی برای قرار گیری سنسور های دوربین در نظر گرفته شده. البته از رنگ جذاب در نظر گرفته شده ای که در ویدئو منتشر شده مشاهده می کنیم هم نمی توان به سادگی گذشت.

یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی برای فوکوس خودکار هرچه بهتر و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین چهارگانه آنر وی 40 5G را تشکیل خواهند داد.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما این گوشی هوشمند به قدرتمند ترین پردازنده شرکت مدیاتک یعنی دیمنسیتی 1000 پلاس مجهز شده. پردازنده ای که در کنار عملکرد خوب خود در تست های بنچمارک، قابلیت پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز خواهد داشت.

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !