بازیمو: روزهای خوب با NFS Hot Pursuit Remastered

بازی NFS Hot Pursuit در سال 2010 برای نسل هفتم کنسول ها منتشر شد و با ایده های جاه طلبانه و فوق العاده استودیو Criterion Games توانست خاطرات خوب گذشته را تا حدودی زنده کند. بعد از گذشت یک دهه خبر NFS Hot Pursuit Remastered از سوی ناشر تایید شده است.

در طول دوران سری بازی Need For Speed فراز و نشیب های زیادی را سپری کرده است. ناشر بازی شرکت  Electronic Arts در راستای اهداف سود جویانه خود این عنوان محبوب را به مسیرهای اشتباهی برده است.

عنوان موفق نید فور اسپید که الگوی استودیوهای دیگر شده بود در طول دهه اخیر سعی کرده از ماهیت خود دور شود و حتی در نهایت نا باوری تبدیل به یک شبیه ساز رانندگی شود. شکست های پیاپی الکترونیک آرتز باعث شد به سراغ استودیویی با کارنامه ای بسیار موفق برود. در سال 2010 استودیو Criterion Games وظیفه ساخت بازی جدید نید فور اسپید را بر عهده داشت و انصافا در انجام این امر بسیار موفق بود و توانست امضای خود را بر پای این عنوان بزند.

بعد از یک دهه باید شاهد بازگشت غرور آمیز این عنوان باشیم و الکترونیک آرتز با پخش یک تریلر کوتاه به معرفی گیم پلی پرداخت. توسعه دهنده با ایجاد پیشرفت های گرافیکی و جلوه های بصری و قابلیت کراس پلی NFS Hot Pursuit Remastered را برای هودارانش وسوسه بر انگیز کرده است.

تاریخ عرضه بازی NFS Hot Pursuit Remastered برای 16 آبان ماه اعلام شده است و کنسول های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر میزبان این عنوان خواهند بود، در تاریخ 23 آبان هم نسخه نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

سیستم های پیشنهادی برای اجرا بازی

سیستم Minimum برای اجرا بازی:

Windows 10 64-bit

CPU AMD Phenom II X4 965

Memory 8 Ram

Graphics Nvidia GeForce GTS 450 – Radeon HD 5750

DirectX Version 12

سیستم High برای اجرا بازی:

Windows 10 64-bit

CPU AMD FX -8350

Memory 16 Ram

Graphics Nvidia GeForce GTX 660 – Radeon R9 270x

DirectX Version 12

پست های مرتبط

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد