تکنو Camon 16 معرفی شد / گوشی ارزان قیمتی که کمتر شناخته شد

سری گوشی های هوشمند شرکت تکنو کمتر به گوش کاربران خورده که یکی از دلایل اصلی آن بازار فروش نه چندان خوبی است که این شرکت به خود اختصاص داده. اما هر از گاهی شاهد رونمایی برخی از گوشی های هوشمند از این برند می باشیم که واقعا هیچ چیزی از گوشی های هوشمند میان رده دیگر کم ندارند و حتی قیمتی بسیار ارزان را هم با خود به همراه دارند. تکنو Camon 16 جدیدترین اسمارتفون میان رده این شرکت می باشد که در کنار مشخصات فنی مناسب، قیمت ارزان 150 دلاری را نیز با خود به همراه دارد.

مشخصات تکنو Camon 16

همانطور که اشاره کردیم این گوشی هوشمند میان رده در نگاه اولیه با توجه به طراحی در نظر گرفته شده، هیچ چیزی کم از گوشی های هوشمند میان رده شرکت های دیگر ندارد که هیچ، حتی قیمت بسیار ارزان تر را نیز به خود اختصاص داده. تکنو Camon 16 به صفحه نمایشی 6.8 اینچی با رزولوشن HD پلاس مجهز شده. برای طراحی صفحه نمایش شاهد حضور ناچ اینفینیتی O می باشیم. چنین طراحی را به هیچ وجه نمی توانید در یک گوشی میان رده با قیمت 150 دلاری مشاهده کنید.

بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است. در قسمت پشتی نیز یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق و سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی AI، سنسور های دوربین چهارگانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده شاهد حضور پردازنده میان رده هلیو G70 شرکت مدیاتک می باشیم. تکنو Camon 16 به باتری قدرتمند 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و همانطور که گقتیم قرار است با قیمت ارزان 150 دلاری روانه بازار شود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود