بازیمو: ادامه راه با The Witcher Season 2 سرنوشت گرالت

سال 2019 یکی از بهترین اقتباس های بازی های رایانه ای توسط لورن اشمیت هیسریچ برای شبکه نتفلیکس در قالب سریال ساخته شد. سریال The Witcher با بازی هنری کویل توانست نظر هواداران بازی را جلب کند. خبر ساخت The Witcher Season 2 به تازگی اعلام شده است.

در فصل اول شما با کاراکتر گرالت آشنا می شوید و اینکه چطور این شخصیت تلاش می کند تا سیاهی های دنیای اطراف خود را پاک کند. اگر در جمله ای خلاصه و کوتاه بخواهیم عملکرد فصل اول را بسنجیم می بینیم که نویسنده اتفاق های خوبی را پایه ریزی کرده است. کاراکترهای زیادی معرفی شده اند که حال در فصل دوم می توانند پرداخت گسترده تری داشته باشند.

یکی از بهترین اتفاق هایی که برای سریال ویچر اتفاق افتاده است حضور هنری کویل در نقش گرالت بود. این بازیگر توانمند و محبوب در فصل دوم با داستانی جدید باز می گردد تا شما را بیشتر با دنیای این جادوگر آشنا کند. پیش از این لورن اشمیت هیسریچ در وبسایت رسمی خود حضور هنری کویل، فریا آلن و آنیا کالوتر را تایید کرده بود. داستان فصل اول سریال ویچر بر گرفته از مجموعه داستان های The Last Wish بود اثر آندری سایکوفسکی ساخته شده بود و البته در این بین نویسنده فیلم هیسریچ هم از خلاقیت های خود استفاده کرد.

لورن اشمیت هیسریچ علاقه ذاتی زیادی به گرالت دارد و همیشه بسیار پر هیجان صحبت می کند. هیسریچ  در یکی از مصاحبه های خود اعلام کرده بود که سریال ویچر پتانسیل بسیار بالایی را در خود جای است و می توان آن را تا 7 فصل دیگر ادامه داد. البته این صحبت از سوی نویسنده تا حدودی می تواند جای نگرانی هم داشته باشد.

امیدواریم سریال ویچر در ادامه راه خود درگیر زیاده گویی و حتی بی محتوایی نشود. سریال The Witcher Season 2 در حال حاضر مراحل پیش تولید را طی می کند و تا به حال تصویری از آن منتشر نشده است. به نظر می رسد که سریال The Witcher Season 2 برای ماه های ابتدایی سال 2021 آماده پخش خواهد بود.

پست های مرتبط

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند