انتشار رسمی مشخصات کامل سامسونگ گلکسی 5G A42

سری A و M گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ از همان ابتدا توانستند کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کنند و فروش خوبی را در بازار های جهانی به خود اختصاص دهند (مخصوصا در بازار ایران طرفداران بسیاری دارند). البته چندی پیش شاهد رونمایی سامسونگ گلکسی F41 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم که مشخصات فنی قدرتمندی را نیز با خود به همراه داشت. حال سامسونگ بصورت رسمی مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای گلکسی 5G A42 را منتشر کرده.

مشخصات سامسونگ گلکسی 5G A42

همانطور که از نام این گوشی میان رده مشخص است، گلکسی 5G A42  توانایی پشیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را خواهد داشت. مشخصاتی از پردازنده در نظر گرفته شده منتشر شده که به احتمال زیاد شاهد حضور پردازنده میان رده اسنپدراگون 750G کوالکام خواهیم بود که از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می کند.

در بخش طراحی در نظر گرفته شده نیز سامسونگ کمی دست به تغییر زده. البته نمونه چنی طراحی را در گوشی های هوشمند میان رده شرکت های دیگر نیز دیده بودیم. گلکسی 5G A42 به صفحه نمایشی 6.6 اینچی با رزولوشن HD پلاس از نوع سوپر امولد مجهز خواهد شد. برای طراحی صفحه نمایش نیز شاهد حضور ناچ اینفینیتی U (همان ناچ واتردراپ یا قطره ای) می باشیم.

بریدگی ناچ که در قسمت بالایی و مرکزی صفحه نمایش دیده می شود، شاهد قرار گیری سنسور 20 مگاپیکسلی دوربین سلفی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 می باشیم. در بخش پشتی اما چهاز سنسور در بریدگی مرعی شکی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی سنجش عمق در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین چهارگانه گلکسی 5G A42 را تشکیل می دهند.

همواره گوشی های هوشمند میان رده سری A و M سامسونگ میزان ظرفیت باتری قدرتمندی را با خود به همراه داشتند. گلکسی 5G A42 نیز از این اتفاق مستثنی نخواهد بود و به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 15 واتی شارژ سریع نیز مجهز شده است.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود