اولین مانیتور اولترا واید گیگابایت G34WQC چه مشخصاتی دارد؟

مانیتورهای اولترا واید به دلیل تجربه جذاب کاربری در بین گیمرها و تولیدکنندگان محتوا بسیار محبوب است. گیگابایت اولین مانیتور اولترا واید خود را با نام G34WQC معرفی کرد. در ادامه به مشخصات این مانیتور گیمینگ می پردازیم.

مانیتور گیمینگ G34WQC گیگابایت یک مانیتور 34 اینچ است که با نسبت تصویر 21:9 در دسته مانیتورهای اولترا واید قرار می گیرد. این مانیتور داراری پنل VA منحنی با نرخ انحناء 1500 است. تجهیز شدن این مانیتور به رزولوشن 1440 پیکسل در کنار رفرش ریت یا نرخ تازه سازی تصویر 144 هرتز و البته زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه G34WQC را به یک مانیتور گیمینگ تبدیل می کند.

این مانیتور می تواند از استاندارد VESA Display HDR400 پشتیبانی کند. استانداردی که نشان می دهد این مانیتور می تواند حداکثر روشنایی بین 350 تا 400 نیت را در محتوای بهینه ارائه کند. همچنین پنل VA مانیتور گیمینگ G34WQC قادر است تا عمق رنگ 8 بیت را به نمایش در آورد. در بخش طیف رنگی پوشش 120 درصدی در فضای رنگ sRGB مشخص می کند که تا حدی می تواند حتی در فضای Adobe RGB هم خودنمایی کند. در فضای رنگ DCI-P3 هم پوشش 90 درصدی این مانیتور قابل تحسین است.

ویژگی های انحصاری گیگابایت مانند Aim Stabilizer برای نشانه گیری دقیق تر هدف در گیم پلی و Black Equalizer بریا نمایش بهتر رنگ مشکی از دیگر مزیت های این مانیتور گیمینگ است. و اما نکته آخر این است که مانیتور گیمینگ G34WQC دارای دو اسپیکر استریو داخلی با توان 2 وات است.

پست های مرتبط

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !

سامسونگ حداقل دو سال از اپل در بخش فناوری تراشه عقب‌تر است

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر