عملکرد فوق العاده دوربین اصلی گوگل پیکسل 4 در نور شب

پرچمداران جدید گوگل این بار از هر نظر قدرتمند تر از همیشه وارد عرصه رقابت شده اند. در کنار بسیاری از مشخصات فنی قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند به نسبت نسل قبلی با پیشرفتی چشم گیر همراه بودند. از جمله این مشخصات فنی می توان به سنسور های دوربین اصلی در نظر گرفته شده اشاره کرد. این بار قرار است شاهد عملکرد فوق العاده خوب دوربین اصلی گوگل پیکسل 4 در ثبت تصاویر حالت شب باشیم.

گوگل پیش از این از تنهای یک سنسور 12 مگاپیکسلی برای پرچمداران نسل قبلی خود استفاده کرده بود. همین تک سنسور 12 مگاپیکسلی با توجه به f/1.8 توانسته بود تصاویر بسیار خوبی را در حالت نور کم و یا همان night mode به ثبت برساند.

کیفیتی این تصاویر به حدی بالا بود که در مقایسه صورت گرفته night mode با آیفون 10 مکس (البته پرچمداران اپل تا قبل از گوشی های خانواده آیفون 11 به قابلیت تصویر برداری night mode مجهز نشده بودند) توانست عملکرد بسیار بهتری را از خود به نمایش بگذارد.

دوربین اصلی گوگل پیکسل 4 سلطان حالت night mode

حال این بار برای سنسور اصلی f/1.7 در نظر گرفته شده که قطعا نوید ثبت تصاویر بسیار بهتری را می دهد. در کنار پیشرفت در این زمینه، گوگل از نرم افزار های قدرتمند تری هم در راستای هرچه بهتر شدن تصاویر در حالت night mode بهره برده است.

در جدیدترین تصاویر منتشر شده که توسط دوربین اصلی گوگل پیکسل 4 به ثبت رسیده تنها می توان گفت که شگفتی بی نظیری رقم خورده است.

در این تصاویر هیچ گونه رنگ مصنوعی همانند نور لامپ و یا نور چراغ های ماشین و ساختمان ها وجود ندارد و تنها نور مهتاب بر این منظره های زیبا حکم فرماست.

جزئیات نشان داده شده در این تصاویر چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند. اگر کمی با گوشی های هوشمند و پرچمداران مطرح کار کرده باشید متوجه خواهید شد که ثبت چنین تصاویری چقدر کار سختی می باشد و در حالت خودکار، هر گوشی هوشمند از پس این کار بر نمی آید.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد