مشخصات فنی و تصاویر جدید گوگل پیکسل 4 ایکس ال

بعد از معرفی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال که با عملکرد فوق العاده خوب خود همگان را متحیر کردند، بزودی باید شاهد رونمایی گوگل پیکسل 4 ایکس ال و پیکسل 4 به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت باشیم.هرچند پیش از این شایعاتی از این گوشی های هوشمند منتشر شده بود، اما این بار با توجه به تصاویر منتشر شده، تعداد سنسور های در نظر گرفته شده متفاوت با آنچه بود که شایعات می گفتند.

مشخصات فنی گوگل پیکسل 4 ایکس ال و پیکسل 4

پیش از این شایعات خبر از مجهز شدن این پرچمدارن جدید به دوربین های اصلی دوگانه را می دادند که به نسبت استفاده از تنها یک سنسور برای پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکسل منطقی به نظر می رسید. اما این بار تصاویر جدید منتشر شده که گویا خبر از مجهز شدن پرچمداران جدید گوگل به دوربین های اصلی سه گانه ای را می دهد.

استفاده از سنسور 16 مگاپیکسلی تله فوتو به عنوان یکی از سه سنسور در نظر گرفته شده تقریبا قطعی می باشد. قطعا سنسور اصلی نیز در میان دوربین های اصلی سه گانه خواهد بود. در مورد سنسور سوم استفاده شده، پیش بینی می شود که سنسور 3D TOF مورد استفاده قرار گیرد. هرچند استفاده از سنسور فوق عریض نیز ممکن می باشد.

اما برای اولین بار با توجه به تصاویری که پیش از این منتشر شده بود، این بار در این تصاویر جدید صفحه نمایش این گوشی های هوشمند را نیز مشاهده می کنیم.

هیچ خبری از ناچ، ناچ اینفینیتی O (صفحه نمایشی یکدست با حفره ای برای محل قرار گیری سنسور دوربین سلفی) و دوربین سلفی پاپ آپ نیست و شاهد استفاده از صفحه نمایشی ساده می باشیم. اما گوگل این بار با توجه به آنچه در تصاویر می بینید، از دو سنسور برای دوربین سلفی استفاده کرده.

صفحه نمایش 6.25 اینچی برای گوگل پیکسل 4 ایکس ال و صفحه نمایش 5.8 اینچی برای گوگل پیکسل 4 پیش بینی می شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !