آنر 9 ایکس پرو به دوربین های اصلی سه گانه و پردازنده جدید 7 نانومتری مجهز خواهد شد

آنر 9 ایکس پرو با توجه به اخبار منتشر شده قرار است به همراه آنر 9 ایکس به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند میان رده سری آنر هواوی معرفی خواهند شد. پیش از این شایعاتی از آنر 9 ایکس منتشر شده که خبر از مجهز شدن این گوشی هوشمند به سنسور های اصلی دوگانه و طراحی زیبای دوربین سلفی پاپ آپ را می داد. اما این بار پتنتی جدید برای آنر 9 ایکس پرو منتشر شده که مشخصات فنی جالبی از این گوشی هوشمند را در اختیار ما قرار داده.

با توجه به آنچه در تصویر منتشر شده می بینید، پتنت جدید برای این گوشی هوشمند خبر از مجهز شدن این محصول میان رده به دوربین های اصلی سه گانه به همراه دوربین سلفی پاپ آپ زیبایی را می دهد.

در قسمت پشتی، شاهد استفاده از سه سنسور برای دوربین های اصلی می باشیم، این در حالی می باشد که مدل استاند این گوشی هوشمند از دوربین های اصلی دوگانه ای بهره برده بود.

طراحی صفحه نمایش هر دو گوشی همانند یکدیگر می باشد، استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ سبب شده تا صفحه نمایشی یکدست و بدون ناچی را ارائه کند. اما مدل پرو از به احتمال زیاد از صفحه نمایش بزرگتر 6.7 اینچی بهره خواهد برد.

برای سنسور های دوربین اصلی نیز، سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی IMX586  سونی و سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی در نظر گرفته شده.

البته پیش از این نیز با توجه به اخبار منتشر شده، مطلع شده ایم که این گوشی های میان رده نیز، از پردازنده جدید 7 نانومتری Kirin 810 که از این پس قرار است برای گوشی های میان رده هواوی مورد استفاده قرار گیرد، استفاده خواهد کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد