معرفی رسمی آنر پلی 8 با قیمت فوق العاده ارزان

در حالی که اخبار خبر از رونمایی گوشی های آنر 9 ایکس و 9 ایکس پرو را به عنوان جدید ترین گوشی های هوشمند سری آنر هواوی می داد، حال شاهد معرفی رسمی یک گوشی هوشمند بسیار ارزان قیمت از این سری گوشی های هوشمند هواوی می باشیم. شاید مشخصات در نظر گرفته شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت، چندان قدرتمند به نظر نرسند، اما با توجه به قیمت در نظر گرفته شده باید گفت بسیار مقرون بصرفه می باشد.

مشخصات فنی آنر پلی 8

وقتی صحبت از معیار های خوب با توجه به قیمت در نظر گرفته شده برای یک گوشی هوشمند میان رده می شود، اولین چیزی که به ذهن می رسد، سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای دوربین اصلی و سلفی این گوشی های هوشمند می باشد. هواوی تصمیم به استفاده از تنها یک سنسور برای دوربین اصلی این محصول خود گرفت. سنسور 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8  برای دوربین اصلی نوید ثبت تصاویر قابل قبولی را می دهد.

در صفحه نمایش زیبای 5.71 اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19 به 9 شاهد استفاده از ناچ بسیار زیبای واتر دراپ می باشیم. در بریدگی زیبای ناچ واتر دراپ نیز، سنسور 5 مگاپیکسلی دوربین سلفی این گوشی هوشمند با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 قرار گرفته.

اما نکته جال اینکه، در قسمت پشتی این گوشی محلی برای سنسور حسگر اثر انگشت مشاهده نمی شود. هیچ خبری هم از این قابلیت با توجه به قیمت فوق العاده ارزان این گوشی، در صفحه نمایش نخواهد بود. هواوی این بار این قابلیت را به کل حذف کرده و از قابلیت امنیتی تشخیص چهره استفاده کرده.

پردازنده هلیو A22  با رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقاء با میکرو اس دی تا حداکثر میزان 512 گیگابایت به همراه باتری 3020 میلی آمپری از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده می باشد. البته متاسفانه شاهد استفاده از پورت میکرو یو اس بی برای درگاه شارژ این گوشی می باشیم.

آنر پلی 8 با قیمت فوق العاده مقرون بصرفه 120 دلاری روانه بازار خواهد شد. باید گفت در میان گوشی های هوشمند میان رده یکی از ارزان قیمت ترین محصولات این سری می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !