عملکرد خوب دوربین گوگل پیکسل 4a از نگاه دگزومارک

پرچمداران گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در زمان رونمایی خود توانسته بودند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند. این گوشی های هوشمند در بخش سنسور های دوربین نتایج جالبی را از خود به ای گذاشتند که حتی از نگاه دگزومارک توانسته بودند بهتر از بسیاری از پرچمداران قدرتمند آن زمان غمل کنند. اما پرچمداران سری پیکسل 4 آنطور که باید شاید نتوانستند توقعات را برآورده کنند. اما در کنار این پرچمداران پران قیمت چندی بعد شاهد رونمایی گوگل پیکسل 4a به عنوان یک محصوصل مقرون بصرفه بودیم.

همانطور که اشاره کردیم، گوشی های هوشمند گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال با توجه به مشخصات فنی که با خود به همراه داشتند، نتوانستند آنطور که باید و شاید عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. مخصوصا در بخش سنسور های دروبین که نتایج واقعا نا امید کننده ای را شاهد بودیم.

پیکسل 4a بر خلاف پرچمداران این سری در قسمت پشتی به یک سنسور دوربین مجهز شد. حال با توجه به بررسی تخصصب صورت گرفته توسط وب سایت معتبر دگزومارک، این گوشی مقرون بصرفه توانست امتیاز مجموع 111 را کسب کند که تنها 2 امتیاز کمتر از امتیاز پیکسل 4 می باشد که در قسمت پشتی به دو سنسور دوربین مجهز شده بود .

مشخصات دوربین گوگل پیکسل 4a

در قسمت پشتی طراحی در نظر گرفته شده، همان طراحی می باشد که پرچمداران پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال از آن بهره برده بودند. بریدگی مربعی شکلی که سنسور دوربین را در خود جای داده. اما بر خلاف پرچمداران این سری، پیکسل 4a در قسمت پشتی تنها به یک سنسور دوربین مجهز شده است.

در قسمت پشتی یک سنسور اصلی 12.2 مگاپیکسلی، سنسور دوربین این گوشی میان رده را تشکیل می دهد. در بریدگی دایره ای شکل ناچ اینفینیتی O که در قسمت بالایی گوشه سمت چپ صفحه نمایش قرار گرفته، شاهد حضور سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می باشیم.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !