اپل تصمیمی برای معرفی آیفون SE 2021 ندارد

کم پیش می آید که اپل در کنار پرچمداران گران قیمت خود، گوشی هوشمند میان رده ای را معرفی کند. یکی از گوشی های هوشمند میان رده این شرکت که در زمان رونمایی خود با استقبال بسیار خوبی از سمت کاربران مواجه شده بود، آیفون SE بود که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، قیمت مقرون بصرفه تری را به نسبت پرچمداران گران قیمت این شرکت به خود اختصاص داده بود. اما آیا در سال میلادی جدید نیز قرار است شاهد رونمایی آیفون SE 2021 باشیم ؟

بعد از معرفی آیفون SE شاهد رونمایی آیفون SE 2020 بودیم. این گوشی هوشمند در نگاه اولیه می توان گفت که هیچ تفاوتی با آیفون SE نداشت و حتی در بخش مشخصان فنی در نظر گرفته شده، بخصوص در بخش سنسور های دوربین نیز تقریبا می توان گفت که شاهد در نظر گرفته شده سنسور های دوربین کاملا مشابهی بودیم.

به هر حال باز هم طرفداران اپل خوشحال شده بودند که در کنار پرچمداران گران قیمت این شرکت، شاهد رونمایی یک گوشی مقرون بصرفه از برند اپل بودند. اما نمی توان از پردازنده قدرتمند A13 بایونیک در نظر گرفته شده برای آیفون SE 2020 گذشت، پردازنده قدرتمندی که گوشی های هوشمند خانواده آیفون 11 از آن بهره برده بودند.

بعد از رونمایی مدل 2020، بسیاری از شایعات خبر از آن می دادند که اپل قصد دارد در سال میلادی 2021 در کنار رونمایی از پرچمداران خانواده آیفون 13، از جدیدترین گوشی هوشمند مقرون بصرفه خود یعنی آیفون SE 2021 پرده برداری کند. اما با توجه به اخبار منتشر شده، اپل قصد چنین کاری را ندارد. پیش بینی می شود همانند آیفون 12 مینی که در کنار پرچمداران این خانواده، قیمت مقورن بصرفه تری را به خود اختصاص داده بود، باز هم در کنار گوشی های هوشمند خانواده آیفون 13 شاهد رونمایی یک گوشی مقرون بصرفه باشیم.

پست های مرتبط

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد