بازیمو: بازی Pirates VR JollyRoger به زودی در Steam

بازی Pirates VR JollyRoger یکی از متفاوت ترین عنوان های VR خواهد بود و پتانسیل بسیار خوبی دارد. با وارد شدن VR به صنعت بازی و سرگرمی یک تکنولوژی متفاوت و جذاب به مخاطبان معرفی شد.

شرکت های بزرگ هم از آن استقبال کردند ولی تمرکز خود را بر روی کنسول ها حفظ کردند. این مساله باعث شد شرکت های کوچک و خلاق وارد میدان شوند و پتانسیل نهفته خود را به نمایش بگذارند.

در طی سال های اخیر بازی های مختلفی برای VR عرضه شده است.

اصل ساخت بازی برای VR به بحث خلاقیت و نوآوری برمی گردد. عموما هم بازی های این پلتفرم از لحاظ گیم پلی آن چنان گسترده نیستند و بیشتر نمایش تکنولوژی هستند.

این بار هم با یک عنوان بسیار جالب برای VR به نام Pirates VR: JollyRoger طرف هستیم. یک بازی واقعیت مجازی در دنیای دزدان دریایی که می تواند بسیار هم خاص باشد.

استودیو Split Light Studio  اعلام کرده بازی جدید خود را برای VR به زودی در Steam پخش می کند.

این توسعه دهنده لهستانی اخیراً تریلر تبلیغاتی جدیدی را برای بازی آینده خود Pirate VR: Jolly Roger منتشر کرده است.

این عنوان یک بازی جدید دزدان دریایی واقعیت مجازی است و بسیار هم خوب به نظر می رسد.

داستانی پر از خاطره

Pirates VR Jolly Roger سعی دارد بیشتر به داستان های قدیمی معروف ترین دزدان دریایی در تمام دوران اشاره کند.

پیراتس یک گیم پلی خطی در واقعیت مجازی است که در یک جزیره مرموز در دریای کارائیب اتفاق می افتد. هدف از این ماجراجویی جذاب و شگفت انگیز یافتن گنج پنهان است که البته آسان هم نخواهد بود.

در طول بازی چالش های متنوعی برای شما در نظر گرفته شده است که هر کدام جذابیت خاصی دارند. عبور از یک جنگل انبوه، صعود از صخره های بلند، عبور از راهروهای غار مرموز و اعماق دریا.

به نظر می رسد این بازی داستانی به سبک رابینسون کروزو دارد و روایتی بسیار خوب شاهد خواهیم بود. تشابه این دو اثر در اینست که هر دو کاراکتر خود را در به یکباره جزیره کارائیب پیدا می کنند.

البته شما نمی توانید در کل جزیره سرگردان شوید و آزادانه به کاوش بپردازید. در تریلر طیف گسترده ای از محیط نشان داده می شود که بازیکن با آن روبرو خواهد شد.

گرافیک بازی هم در سطح مطلوبی قرار دارد و توسعه دهنده کار خود را به خوبی انجام داده است. بازی Pirates VR: JollyRoger پتانسیل بسیار خوبی را در خود جای داده و می تواند موفق عمل کند.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد