عملکرد بهتر دوربین گوگل پیکسل 4a به نسبت ردمی نوت 7 پیش از رونمایی رسمی

در حالی که هنوز گوگل پیکسل 4a به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بصورت رسمی معرفی نشده، در پست توییتری شاهد انتشار تصاویری بودیم که توسط این اسمارت فون به ثبت رسیده. گوگل برای اینکه نشان دهد سنسور دوربین محصول جدیدش عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت، دست به مقایسه ای با سنسور های دوربین گوشی میان رده ردمی نوت 7 زده.

پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال جدیدترین پرچمداران این شرکت می باشند که نتوانستند توقعات را آنطور که باید برآورده کنند. اما پیکسل 4a به عنوان گوشی مقرون بصرفه این خانواده رونمایی خواهد شد. گوگل بر خلاف پرچمداران این سری که از دو سنسور دوربین استفاده کرده بود، این بار تصمیم به در نظر گرفتن یک سنسور برای دوربین این گوشی هوشمند گرفته.

ردمی نوت 7 یکی از گوشی های هوشمند میان رده موفق شیائومی بود که با بهره بردن از سنسور دوربین دوگانه 48+5 مگاپیکسلی توانسته بود عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد و کاربران نیز استقبال بسیار خوبی از این محصول میان رده داشتند.

این در حالی می باشد که پیکسل 4a تنها قرار است از یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی برای دوربین بهره ببرد. برای دوربین سلفی این گوشی نیز، سنسور 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. شاید در اعداد ردمی نوت 7 قدرتمند تر به نظر برسد اما در تصاویر منتشر شده که به مقایسه دوریین این دو گوشی هوشمند میان رده پرداخته، گویا گوگل پیکسل 4a توانسته عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد.

البته هنوز مشخص نیست تا چه اندازه این تصاویر حقیقی هستند. هرچند نباید قراموش کرد که گوگل پیش از این نیز با بهره بردن از تنها یک سنسور برای پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته بود.

منع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد