گوگل پیکسل 5 پرو با تکنولوژی جدید دوربین سلفی زیر صفحه نمایش رونمایی می شود

سری پیکسل گوشی های هوشمند گوگل همواره در قالب دو گوشی هوشمند رونمایی می شدند. اما گوگل پیکسل 5 به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت معرفی شد و خبری از مدل دیگری نبود. پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال را می توان از موفق ترین پرچمداران این شرکت دانست و حال بعد از رونمایی پیکسل 5 با توجه به شایعات منتشر شده قرار پیکسل 5 پرو به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت معرفی شود.

همانطور که اشاره کردیم، پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشتند، عملکردی که سبب شد تا به عنوان بهترین اسمارتفون مجهز به یک سنسور دوربین انتخاب شوند، اما پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال با عملکردی که داشتند، کاربران این شرکت را بسیار ناامید کردند. پیکسل 5 هم آنطور که باید و شاید نتوانست حضور قدرتمندی داشته باشد.

حال تصاویری از صفحه نمایش پیکسل 5 پرو منتشر شده. قبل از اینکه به طراحی صفحه نمایش این گوشی برسیم، بدون شک نام پیکسل 5 پرو کمی برای کاربران گوشی های هوشمند گوگل غریبه به نظر می رسد. زیرا همواره در کنار مدل های استاندارد گوشی های این شرکت، شاه حضور مدل ایکس ال بودیم و حال با توجه به شایعات و تصاویر منتشر شده، نام پیکسل 5 پرو برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده (البته هنوز در حد یک شایعه است و نمی توان اعتماد کاملی داشت).

اما یکی دیگر از نکات جالب تصاویر منتشر شده، صفحه نمایشی بود که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. صفحه نمایشی که هیچگونه بریدگی و ناچی برای قرار گیری دوربین سلفی را در خود ندارد. با این تفاسیر پیش بینی می شود که گوگل این بار قرار است از تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش برای پرچمدار جدیدش استفاده کند. باید منتظر بود و دید تمام این شایعات منتشر شده، صحت دارد یا نه.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود