پشتیبانی از پردازنده های Ryzen 5000 با بایوس جدید برای تمام مادربردهای MSI سری 400

شرکت MSI متعهد می شود که لذت واقعی را به گیمرها و تولیدکنندگان محتوا ارائه دهد و البته مدت ها است که به صورت پیشگامانه به این حرکت خود ادامه می دهد. بروزرسانی BIOS برای اکثر کاربران همیشه یک خبر نشاط آور است، بنابراین MSI مرتباً مادربردهای خود را برای ارائه هرچه بهتر عملکرد بهینه می کند. از این هفته شرکت MSI بایوس جدید AGESA COMBO PI V2 1.1.0.0 BIOS را برای همه مادربردهای سری 400 AMD منتشر می کند و انتظار می رود که قبل از پایان سال 2020 به طور کامل این بروزرسانی اجرایی شود.

پردازنده های رایزن 5000 و مادربردهای قدیمی

تمام مادربردهای سری 400 AMD به طور جامع از پردازنده مرکزی Ryzen 5000 با بایوس جدید AMD AGESA COMBO PI V2 1.1.0.0 Patch D پشتیبانی می کنند. هدف از انتشار به روزرسانی BIOS نه تنها افزایش عملکرد مادربردها، بلکه سازگاری بهتر است. بعد از معرفی پردازنده های سری Ryzen 5000 توسط AMD، اکثر کاربران نگران سازگاری پردازنده های Ryzen 5000 با مادربردهای قدیمی AMD بودند. شرکت MSI هم اشتیاق کاربران برای استفاده از پردازنده های جدید بروی مادربردهای قدیمی را درک کرد و اولین نمونه از بایوس های بهینه را منتشر کرد. پس از آن این شرکت تصمیم گرفت تا AGESA 1.1.0.0 Patch D را برای همه مادربردهای سری 400 AMD ارائه دهد.

با بایوس AGESA 1.1.0.0 Patch D، مادربردهای سری AMD 400 شما می توانند از پردازنده مرکزی Ryzen 5000 پشتیبانی کنند و به عملکرد واقعی خود برسند. از آنجا که برخی مشکلات فنی در نسخه AGESA 1.1.8.0 وجود دارد، بایوس نسخه AGESA 1.1.0.0. Patch D بهترین انتخاب برای به روزرسانی مادربردهای شما است.

پشتیبانی از ReSize BAR

این بار یکی از ویژگی های قابل توجه در نسخه بهینه شده BIOS، پشتیبانی از Re-Size BAR است. بدون شک، فناوری Re-Size BAR در حال حاضر یک مسئله محبوب در بین کاربران است. این عملکرد برای به حداکثر رساندن کارایی سیستم انجام می شود. این فناوری دسترسی پردازنده به حافظه تصویری کارت گرافیک را بیشتر کرده تا   تاخیر و بافر را به طور موثر کاهش دهد و در نهایت باعث بهبود تجربه در گیم پلی شود. با به روزرسانی BIOS، مادربردهای سری 400 از Re-Size BAR نیز پشتیبانی می کنند. توصیه می شود کاربران برای پیشرفت بهتر، سریعاً BIOS را بروزرسانی کنند.

پست های مرتبط

اسپاتیفای گجت Car Thing را به طور کامل از کار می‌اندازد !

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !