گوگل پیکسل 5a با طراحی آشنا رونمایی می شود / به همراه مشخصات فنی

گوگل هموراه عادت دارد بعد از رونمایی گوشی های هوشمند پرچمدار خود، اسمارتفون مقرون بصرفه تری را نیز معرفی کند. برای مثال در کنار گوشی های هوشمند خانواده پیکسل 4، شاهد رونمایی پیکسل 4a به عنوان اسمارتفون مقرون بصرفه این شرکت بودیم. این بار قرار است پیکسل 5a به عنوان اسمارتفون مقرون بصرفه سری 5 معرفی شود.

بدون شک تا به امروز گوشی های هوشمند گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در میان گوشی های هوشمند این شرکت توانسته اند عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند. بعد از آن گوگل نتوانست با معرفی پرچمداران جدید، توقعات کاربرانش را آنطور که باید و شاید برآورده کند.

پیکسل 5 هم که به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت معرفی شد، نتوانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. حال با توجه به رندر منتشر شده از طراحی گوگل پیکسل 5a شاهد طراحی آشنایی می باشیم که پیش از این نیز گوگل از آن استفاده کرده بود.

در نمای رو به رویی برای طراحی صفحه نمایش از ناچ اینفینیتی O استفاده شده که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش سنسور دوربین سلفی را در خود جای می دهد. پیش بینی می شود این اسمارتفون به صفحه نمایشی 6.2 اینچی با رزولوشن FHD پلاس از نوع اولد مجهز شود.

در نمای پشتی هم طراحی آشنایی را مشاهدی می کنیم که این بار دو سنسور دوربین در بریدگی مربعی شکلی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. البته هنوز هیچ اطلاعاتی از میزان رزولوشن در نظر گرفته شده برای سنسور های دوربین پشتی این گوشی هوشمند منتشر نشده است.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد