شایعاتی جدید از مشخصات در نظر گرفته شده برای گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو

سری گوشی های هوشمند پیکسل گوگل در ابتدا توانستند با اسمارتفون های پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال، عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند. اما رفته رفته پرچمداران بعدی گوگل آنطور که باید و شاید توقعات را برآورده نکردند. بعد از سری پیکسل 3، شاهد رونمایی خانواده پیکسل 4 و پیکسل 5 بودیم و همانطور که اشاره کردیم، این گوشی های هوشمند نتوانستند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند. حال قرار است پیکسل 6 به همراه پیکسل 6 پرو به عنوان جدیدترین اسمارتفون های این شرکت بصورت رسمی معرفی شوند.

تا به امروز شاید شایعات زیادی از مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند نشنیده باشیم، اما تصاویر منتشر شده از رندر های طراحی در نظر گرفته برای این اسمارتفون ها، نشان از آن می داد که گوگل این بار می خواهد متفاوت تر از همیشه به نسبت گوشی های هوشمند نسل های قبلی وارد میدان رقابت شود.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برخی از مشخصات این گوشی های هوشمند که به لطف شایعه پراکنان منتشر شده اند. اصلی ترین تفاوت این اسمارتفون ها به نسبت نسل های قبلی، در کنار طراحی متفاوت، میزان ظرفیت باتری در نظر گرفته شده می باشد.

پیش از این اسمارتفون های سری پیکسل، به باتری های نه چندان قدرتمندی مجهز شده بودند و این بار گویا پیکسل 6 قرار است به باتری با میزان ظرفیت 4615 میلی آمپر ساعتی و پیکسل 6 پرو به باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شود.

مدل استاندارد در نمای رو به رویی از صفحه نمایشی 6.4 اینچی از نوع امولد و مدل پرو از صفحه نمایشی با ابعاد 6.71 اینچی از نوع P-OLED شرکت ال جی بهره خواهند برد. در نمای پشتی یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور های دوربین پیکسل 6 و یک سنسور دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه سنسور 48 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور های دوربین سه گانه پیکسل 6 پرو را تشکیل می دهند.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد