هواوی گوشی هوشمند جدیدی با تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش معرفی می کند

این روز ها بازار شایعات در خصوص گوشی های هوشمند مجهز به تکنولوزی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش بسیار داغ است. برخی از شرکت های فعال در عرصه گوشی های هوشمند، تلاش دارند تا به بهترین نحو ممکن اولین گوشی هوشمند خود را با بهره بردن از چنین تکنولوژی جذابی روانه بازار کنند. حال در جدیدترین شایعات منتشر شده، هواوی نیز قرار است اسمارتفون جدید خود را با بهره بردن از تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش معرفی کند.

همانطور که اشاره کردیم، برخی از شرکت های فعال در عرصه گوشی های هوشمند، تلاش دارند تا اسمارتفون های جدید را با مجهز کردن به تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش روانه بازار کنند. شرکت چینی ZTE اولین شرکتی بود که Axon 20 5G را با بهره بردن از این تکنولوژی جذاب روانه بازار کرد. اما سنسور دوربین سلفی این گوشی هوشمند در تست های انجام شده، نتوانست عملکرد خوبی را به نمایش بگذارد.

بزودی ZTE اسمارتفون جدید خود را نیز با تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش معرفی خواهد کرد. البته یکی دیگر از شرکت های فعال در این زمینه، سامسونگ بوده که شاید نتوانسته است تا به امروز اسمارتفونی را با بهره بردن از چنین تکنولوژی روانه بازار کند، ولی شایعات خبر از آن می دهند که سامسونگ گلکسی Z Fold3 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند انعطاف پذیر این شرکت، قرار است به تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش مجهز شود.

همانطور که اشاره داشتیم، پتنت جدید منتشر شده از اسمارتفون جدید هواوی، با توجه به طراحی در نظر گرفته شده برای نمای رو به رویی، خبر از مجهز شدن این اسمارتفون به تکنولوژی دوربین سلفی زیر صفحه نمایش می دهد. از نکته های جالب توجه در خصوص محصول جدید هواوی این است که قرار است به عنوان اسمارتفونی میان رده روانه بازار شود، با این تفاسیر قیمت بسیار مقرون بصرفه تری به نسبت گوشی های هوشمند پرچمدار سامسونگ و ZTE با خود به همراه خواهد داشت.

پست های مرتبط

اسپاتیفای گجت Car Thing را به طور کامل از کار می‌اندازد !

آیپد مینی 7 اپل احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

احتمالاً سامسونگ استارت تولید گره 2 نانومتری را زده باشد !