شرکت GoPro دو دوربین جدید GoPro Hero8 Black و GoPro Max 360 را امروز معرفی می کند

شرکت GoPro قرار است دو دوربین ورزشی جدید خود را با نام های GoPro Hero8 Black و GoPro Max 360 امروز در کانال یوتیوب خود معرفی کند. به گفته این شرکت هر دو دوربین برای اولین بار است که تصاویرشان منتشر می شود اما مدتی قبل تصاویر هر دو دروبین در وب سایت های معتبر فاش شده بودند.

شایعاتی که تا کنون در مورد دوربین GoPro Hero8 Black شنیده ایم با تصویر جعبه این محصول همخوانی دارد. این دوربین از سنسور 121 مگاپیکسل استفاده می کند. سنسوری که می تواند ویدیوهای 4K را با نرخ 60 فریم در ثانیه و ویدیوهای 1080 پیکسل را با نرخ 240 فریم در ثانیه ضبط کند. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به استریم ویدیوهای 1080 پیکسل و لرزشگیر کاربردی HyperSmooth 2.0 اشاره کرد. عکس های ثبت شده با دو ویژگی HDR و فرمت RAW، باعث می شود تا این دوربین کاربردی تر از رقیبان ارزان قیمت شود.

همچنین GoPro برای این مدل کاور مخصوصی را در نظر گرفته است تا GoPro Hero8 Black را کارببردی تر از قبل کند. با وجود این کاور، کاربر می تواند میکروفون، فلاش و مانیتورهای اکسترنال را به دوربین ورزشی خود متصل کند. در مورد قیمت این دوربین سخنی به میان نیامده است اما آنطور که خرده فروش لهستانی عنوان کرده، این دورین با قیمتی در حدود 475 دلار روانه بازار می شود.

دوربین دیگر که قادر به ثبت تصاویر و ویدیوهای 360 درجه است با نام GoPro Max 360 شناخته می شود. این دوربین با استفاده از دو لنز 180 درجه و یک نمایشگر، یکی دیگر از دوربین هایی است که امروز به صورت رسمی معرفی می شود.

پست های مرتبط

مقایسه Fujifilm X-S20 و Sony A6700 / هیجان انگیز و ارزشمند

کانن برای مبارزه با Fujifilm X-S20 و Sony ZV-E10 دوربین PowerShot V100 را معرفی می کند

نگاهی به دوربین X-T5 جدیدترین شاهکار Fujifilm و مقایسه با X-T4