کانن برای مبارزه با Fujifilm X-S20 و Sony ZV-E10 دوربین PowerShot V100 را معرفی می کند

به نظر می‌رسد کانن در تلاش است تا مجموعه دوربین‌های بدون آینه خود را برای بخش دوربین‌های سطح پایه و کامپکت پر بار کند. اخیراً، کانن PowerShot V10 را به عنوان یک گزینه غنی از ویژگی ها برای کسانی که به دنبال مهاجرت از تولید محتوای گوشی های هوشمند به یک دوربین اختصاصی هستند، راه اندازی کرده است. شایعه اخیر حاکی از آن است که کانن در اواخر امسال یا اوایل سال 2024 دوربین V100 از سری PowerShot را با ویژگی های بسیار غنی تر عرضه خواهد کرد.

بر اساس ادعا جدید دوربین آینده PowerShot V100 نام دارد که یک دوربین بدون آینه APS-C با لنز قابل تعویض برای رقابت با دوربین ZV-E10 سونی و X-S20 فوجی فیلم است. این اخبار نشان می دهد که PowerShot V100 بیش از یک نگاه گذرا ارزش دارد، اما همه چیز به این بستگی دارد که کانن چه قیمتی برای آن در نظر می گیرد.

ظاهراً دوربین جدید دارای سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C CMOS خواهد بود و PowerShot V100 ظاهراً با برخی از قابلیت‌های دوربین‌های فول فریم پریمیوم Canon EOS مانند فیلم برداری 4K با نرخ 60 فریم، HDR PQ، نسل دوم فوکوس خودکار Dual Pixel CMOS ارائه خواهد شد. البته این قابلیت های جذاب را بر اساس ساختار دوربین با برش تصویر باید لحاظ کنید. تثبیت کننده درون بدنه با OIS / EIS و IBIS، میکروفون‌های کپسولی جهت‌دار و عکاسی متوالی 15 فریم بر ثانیه نیز در این دوربین وجود دارد. اگرچه خبری از EVF نیست، که نشان می‌دهد V100 دقیقاً سازندگان محتوا را هدف قرار داده است.

در صورت قیمت گذاری صحیح کانن و البته نبود قابلیت IBIS در دوربین 700 دلاری ZV-E10 سونی، می تواند برنده این مسابقه V100 کانن باشد، اما اگر کانن اعتقاد دارد با X-S20 فوجی فیلم رقابت کند، قطعاً در این بخش شکست می خورد، زیرا این دوربین تازه از راه رسیده فوجی فیلم با 790 فریم با هر بار شارژ، ویدیوهای 6K و بسیاری از قابلیت های حیرت انگیز، حتی دوربین های گران قیمت را به چالش دعوت می کند چه برسد به یک دوربین سطح پایه.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد