بازی GTA V Enhanced ممکن است برای نسل بعد از موتور بروز شده Rage استفاده کند

اگر بخواهیم شرکت هایی را نام ببریم که در پیشرفت صنعت بازی و سرگرمی نقشی اساسی داشتند یقینا اسم Rockstar Games در میان آنها خواهد بود. راک استار را می توانیم نمونه بزرگی در زمینه توسعه و پیشرفت یک سبک بازی دانست. وقتی که نام راک استار را می شنویم ناخودآگاه به یاد بازی معروف این شرکت یعنی GTA می افتیم. حالا از GTA V Enhanced چه خبر؟

GTA V سه نسل همراه شما

عنوان های بسیار انگشت شماری هستند که پتانسیل این را داشته باشند که بتوانند در چند نسل پیاپی مخاطبان را به سمت خود بکشانند. اما راک استار ثابت کرد که تنها شرکتی است که چنین قدرتی را دارد. بازی GTA V در سال 2013 برای نسل هفتم کنسول ها عرضه شد و توانست رکورد بسیار خوبی را در فروش از خود بجای بگذارد. بعد از گذر از نسل هفتم، این بار نوبت به کنسول های نسل هشتمی شد که افتخار میزبانی این عنوان را داشته باشند.

نسلی جدید با بروزرسانی جدید

بازی GTA V Enhanced در ژوئن سال جاری رسما معرفی شد. شرکت RockStar Games هم تریلری از این عنوان منتشر کرده که شامل تغییراتی می شود که قول آن داده شده است.

حالا راک استار در شروع نسل نهم، اعلام کرده است که نسخه GTA V Enhanced برای PlayStation 5  و Xbox Series X | S ممکن است از موتور به روز شده Red Dead Redemption 2 یعنی Rage استفاده کند.

در سال 2018 نسخه بهینه شده موتور RAGE فیزیکی بسیار بهتر ارائه می داد، و همچنین وضعیت های آب و هوایی مانند مه، نورپردازی های بسیار محاسبه شده را پشتیبانی می کرد. نمونه بسیار خوب برای این موتور قدرتمند بازی Red Dead Redemption 2 است که جلوه های بصری بی نظیری را به رخ مخاطب می کشید.

راک استار در مورد نسخه جدید جی تی ای این توضیح را می دهد: نسخه های جدید GTA V دارای طیف وسیعی از پیشرفت های فنی و همچنین به روزرسانی های بصری و بهبود عملکرد خواهند بود تا از جدیدترین سخت افزار نهایت استفاده را ببرند تا بازی را زیباتر و جذاب تر از قبل ارائه کنیم.

این بار هم می توانیم از بازی کردن یک جی تی ای با کیفیت لذت ببریم و راک استار گیمز را تحسین کنیم.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024