HMD جانی دوباره به نوکیا داد: فروش 70 میلیون دستگاه در دو سال

دیشب شرکت HMD Global در عرصه گوشی های هوشمند دو ساله شد. این شرکت آلمانی که سهام گوشی های هوشمند نوکیا را خریداری کرده است حال بعد از دو سالگی این شرکت، خبر از فروش فوق العاده 70 میلیونی گوشی های هوشمند خود را داده است.

معرفی نوکیا 8.1

نوکیا 8.1. به عنوان آخرین گوشی هوشمند معرفی شده این شرکت نشان داد با توجه به قیمت مناسبش امکانات جذابی از قبیل پردازنده قدرتمند استپدراگون 845 را ارائه می دهد. این گوشی هوشمند در مراسمی مجلل در دوبی معرفی شدو بازار اصلی فروش خود را خاورمیانه در نظر گرفته است.

نوکیا 8.1

HMD جانی دوباره به نوکیا داد

جشن دوسالگی این شرکت نوپا عرصه گوشی های هوشمند با خبر فروش 70 میلیون دستگاه از گوشی های هوشمند تکمیل شد. این شرکت از زمان رونمایی اولین گوشی هوشمند خود یعنی نوکیا 6 در ژانویه سال 2017 تا به امروز توانسته است بازار جهانی خوبی را به خود اختصاص دهد.

نکته قابل توجه در رابطه با این میزان فروش این بود که 56 میلیون از کاربران گوشی های هوشمند این شرکت رنج سنی بالای 35 سال دارند که نشان از اعتماد طرفداران قدیمی این شرکت دارد. بیشترین میزان فروش گوشی های هوشمند HMD برای گوشی های میان رده این شرکت می باشد.

HMD اعلام کرده است قصد دارد سرمایه گذاری اصلی خود را برای گوشی های هوشمند با قیمت های بین 300 تا 400 دلار در نظر بگیرد. شاید چنین برنامه ای همانند گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ می باشد که با همین استراتژِی توانست رتبه اول فروش بازار جهانی را به خود اخصاص دهد.

با توجه به عملکرد خوب گوشی های هوشمند میان رده و البته برنامه ها و ویژگی های مناسبی که برای این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است باید منتظر رونمایی از گوشی هایی با قابلیت های بسیار مناسب و قیمت پایین باشیم.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !