آنر 20 لایت (Youth Edition) بصورت رسمی معرفی شد

هواوی بار دیگر گوشی هوشمند میان رده دیگری را با قابلیت های نزدیک به یک پرچمدار اما این بار با قیمت بسیار مقرون بصرفه بصورت رسمی معرفی کرد. آنر 20 لایت  (Youth Edition)  با طراحی آشنا به انچه پیش از این در میان گوشی های هوشمند میان رده دیده بودیم رونمایی شد. در ادامه به مشخصات فنی و طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده خواهیم پرداخت.

مشخصات آنر 20 لایت  (Youth Edition)

در ابتدای امر اگر نگاهی اجمالی به طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند داشته باشیم، ما را به یاد طراحی های در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ، مخصوصا سری گوشی های A و M این شرکت می اندازد.

صفحه نمایش آمولد 6.3 اینچی این گوشی هوشمند به لطف بهره بردن از ناچ زیبای واتردارپ، نسبت تصویر بالای 20 به 9 را ارائه می کند. بهره بردن از چنین صفحه نمایشی سبب شده تا هواوی همانند پرچمداران خود از قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش آنر 20 لایت بهره ببرد.

در بریدگی ناج واتردراپ نیز شاهد قرار گیری سنسور 16 مگاپیکسلی برای با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 برای دوربین سلفی می باشیم.

اما در قسمت پشتی شاهد قرار گیری ستونی شکل 3 سنسور برای دوربین های اصلی هستیم. سنسور اصلی 49 مگاپیکسلی به همراه سنسور فوق عریض 120 درجه ای 8 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور 2 مگاپیکسلی سنش عمق برای کمک به ثبت تصاویر پرتره توسط سنسور اصلی، سنسور های سه گانه دوربین اصلی این گوشی میان رده را تشکیل می دهند.

از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی هوشمند می توان به پردازنده میان رده Kirin 710F اشاره کرد. بهره بردن از باتری 4000 میلی آمپری مجهز به شارژر 20 واتی با قابلیت شارژ سریع، نوید طول عمر خوب و قابل قبولی را برای این محصول میان رده جدید هواوی می دهد.

آنر 20 لایت در سه رنگ بندی مختلف با قیمت پایه 200 دلار پیش فروش خود را آغاز کرده. با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده و نیز قیمت بسیار مقرون بصرفه، پیش بینی می شود کاربران بار دیگر از این گوشی هوشمند میان رده استقبال خوبی را به عمل آورند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !