فروش آنر 20 از مرز 1 میلیون دستگاه گذشت / حمایت بی نظیر چینی ها

فروش آنر 20 در مدت زمان کمتر از 14 روز به مرز 1 میلیون دستگاه رسید. این در حالی است که این گوشی هوشمند به همراه مدل پرو تنها در کشور چین عرضه شدند. بعد از تحریم های سنگین امریکا بر علیه چین گویا شهروندان جینی پشت تولید کننده قدرتمند خود را خالی نکرده اند.

آنر 20 به همراه آنر 20 پرو بعد از معرفی رسمی و  بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و البته طراحی بسیار زیبای در نظر گرفته شده، این بار در زمینه فروش جهانی نیز به موفقیت جدیدی دست پیدا کردند.

تقریبا یک ماه از رونمایی رسمی این گوشی های هوشمند می گذرد و پیش فروش این محصولات نیز از یک هفته بعد از رونمایی رسمی شروع شد و حال در عرض کمتر از دو هفه هواوی توانست به چنین رمورد فروشی برسد.

پیش فروش این گوشی های هوشمند از چند روز آینده در انگلستان نیز شروع خواهد شد و قطعا شاهد افزایش میزان فروش این گوشی های هوشمند قدرتمند خواهیم بود. جالب است که هر کاربر با خرید پیش خرید این محصولات بصورت رایگان یک دستبند هوشمند هواوی را نیز دریافت خواهد کرد.

تا به اینجا که هواوی به خوبی از پس فشار تحریم های سنگسن امریکا بر آنده و قطعا اکثر شرکت ها و کشور های نیز خواهان ارتباط با دومین شرکت پر فروش جهان خواهند بود. باید منتظر بود و دید این داستان غم انگیر تحریم های که نمی توان گفت بی تاثییر بوده تا کجا ادامه خواهد داشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود