مقایسه سرعت گوشی هواوی میت 20 و سامسونگ گلکسی A70

مقایسه سرعت گوشی ها همیشه بهترین معیار ممکن برای به چالش کشیدن پردازنده های گوشی های هوشمند می باشد. حال این بار تصمیم گرفته ایم تا مقایسه سرعت سامسونگ گلکسی A70 به عنوان یکی از قدرتمند ترین گوشی های میان رده این شرکت و هواوی میت 20 یکی از قدرتمند ترین پرچمدارن این شرکت را در نظر گرفته ایم.

مقایسه سرعت گوشی های میان رده و پرچمدار

شرکت های عرصه گوشی های هوشمند همواره تلاش داشته اند تا بهترین مشخصات ممکن را برای گوشی های میان رده خود با توجه به قیمت مقرون بصرفه آن ها در نظر بگیرند. قطعا یکی از پر طرفدار ترین گوشی های میان رده، سری A گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ می باشد.

این سری تازه وارد توانست با استفاده از بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمت مقرون بصرفه، کاربران بسیاری را به سمت خود جلب کند. یکی از قدرتمند ترین گوشی های هوشمند این رده نیز، گلکسی A70 می باشد.

سامسونگ گلکسی A70

این محصول میان رده برای اولین بار در میان گوشی های سامسونگ از سنسور 32 مگاپیکسلی در کنار دو سنسور دیگر برای دوربین های اصلی سه گانه خود بهره مند شد. این در حالی است که به عنوان یک محصول میان رده پردازنده اسنپدراگون 675 نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.

هواوی میت 20

در طرف مقابل اما شاهد اولین گوشی هوشمند هواوی با پردازنده 7 نانومتری هستیم. گوشی های خانواده میت 20 هواوی اولین گوشی های هوشمند این شرکت بودند که به پردازنده های 7 نانومتری Kirin 980 اختصاصی هواوی مجهز شدند و معنای جدیدی از سرعت را با خود به همراه داشتند.

حال تصمیم گرفته ایم تا ویدئویی از مقایسه سرعت این دو گوشی هوشمند را در نظر بگیریم تا ببینیم گوشی های هوشمند میان رده تا چه اندازه عملکرد قابل قبولی را به نسبت پرچمدارن قدرتمند از خود نشان خواهند داد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود