ساعت هوشمند Honor GS Pro معرفی شد / صفحه نمایش جذاب با قابلیت های متنوع

هواوی چند روز پیش از ساعت هوشمند واچ فیت پرده برداری کرد و امروز شاهد رونمایی Honor GS Pro به عنوان جدیدترین گجت هوشمند زیر برند این شرکت بودیم. این ساعت هوشمند در کنار بهره بردن از صفحه نمایش با کیفیت، به نرم افزار های متنوع سلامت و جذابی نیز مجهز شده. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات فنی و البته طراحی در نظر گرفته شده برای این ساعت هوشمند نه چندان ارزان قیمت.

مشخصات Honor GS Pro

Honor GS Pro این بار بر خلاف بسیاری از ساعت های هوشمند که طراحی ظریفی را با خود به همراه داشته اند، به طراحی خشن و اسپرت مجهر شده است. طراحی که کاملا متناسب با قابلیت هایی می باشد که برای این گجت هوشمند پوشیدنی در نظر گرفته شده است.

ساعت هوشمند جدید آنر به صفحه نمایش 1.39 اینچی با پنل امولد مجهز شده و توانایی ارائه رزولوشن 454×454 را خواهد داشت. شاسی فولادی ضد زنگ نیز با طراحی دایره ای شکل جذابیت بصری خاصی به این ساعت هوشمند سرسخت بخشیده که نشان از مقاومت بالای آن در مقابل شرایط جوی مختلف دارد.

آنر برنامه های سلامتی بسیار جذاب را برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته. با توجه به پشتیبانی از استاندارد های ضد آب IP، براحتی می توانید از ین گجت هوشمند در ورزش های آبی همچون شنا استفاده کنید. و حتی در این زمینه نیز برنامه های ورزشی خاصی در نظر گرفته شده است.

در کنار این قابلیت های نیز شاهد 100 برنامه ورزشی متنوع برای Honor GS Pro بودیم. برنامه های سلامت جذابی نیز این ساعت هوشمند را همراهی می کند. در این بخش می توانیم به برنامه کنترل کیفیت خواب و همچنین برنامه کنترل اکسیژن خون اشاره کنیم.

آنر اعلام کرده که این ساعت هوشمند با یک بار شارژ توانایی ارائه طول عمر مفید 25 روزه در حالت  low power را خواهد داشت. با فعال بودن GPS نیز توانایی ارائه طول عمر مفید 48 ساعته را خواهد داشت. Honor GS Pro قرار است با قیمت 250 یورو روانه بازار شود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود