آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو معرفی شدند / پردازنده فوق قدرتمند

سری آنر بعد از اینکه فعالیت خود را به صورت مستقل شروع کرد، توانست گوشی های هوشمند خود را با بهره بردن از سرویس خدمات گوگل و پلتفرم جذاب GMS روانه بازار کند. این در حالی می باشد که پیش زا این، با توجه به اینکه آنر یکی از زیر برند های هواوی بود، تحریم های اعمال شده اجازه نمی داد که اسمارتفون های این شرکت از سرویس خدمات گوگل استفاده کنند. حال نیز شاهد رونمایی دو پرچمدار قدرتمند این شرکت، یعنی آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو بودیم. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم این دو اسمارتفون، چه مشخصاتی را با خود به همراه داشته اند.

آنر مجیک 3 و مجیک 3 پرو

از نظر طراحی و برخی از مشخصات در نظر گرفته شده، این دو گوشی هوشمند تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. اما به طبع مدل پرو به نسبت مدل استاندارد از مشخصات فنی قدرتمند تری بهره برده است. هر دو گوشی به صفحه نمایشی 6.67 اینچی از نوع اولد مجهز شده اند که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز را دارد.

خمیدگی ها کناری صفحه نمایش سبب شده تا در کنار کیفیت بالا، جذابیت بصری بسیار زیبایی را در نمای رو به رویی این دو گوشی هوشمند شاهد باشیم. در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش نیز شاهد قرار گیری دو سنسور دوربین سلفی در بریدگی ناچ اینفینیتی O می باشیم. یک سنسور دوربین اصلی با رزولشن 13 مگاپیکسلی و یک سنسور سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین سلفی این دو گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

در نمای پشتی اما طراحی آشنایی را برای قرار گیری سنسور های دوربین مشاهده می کنیم که نمونه آن را در برخی از پرچمداران شرکت هواوی دیده بودیم. در این قسمت مدل پرو به تعداد سنسور های دوربین بیشتری به نسبت مدل استاندارد مجهز شده است.

با آنر مجیک 3 پرو شروع می کنیم، یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسلی سونی IMX 766 به همراه سنسور 64 مگاپیکسلی از نوع مونوکروم در کنار سنسور 13 مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و سنسور 64 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 3.5 برابری اپتیکال و 100 برابری دیجیتال، سنسور های دوربین این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. آنر مجیک 3 به جز اینکه از داشتن سنسور دوربین تله فوتو محروم می باشد، مابقی سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند، دقیقا مشابه با مدل پرو می باشد.

اما یکی دیگر از تفاوت های اصلی این دو گوشی هوشمند در بخش پردازنده در نظر گرفته شده برایشان می باشد. آنر مجیک 3 پرو به قدرتمند ترین پردازنده حال و حاضر کوالکام، یعنی اسنپدراگون 888 پلاس مجهز شده است و این در حالی می باشد که آنر مجیک 3 به پردازنده اسنپدراگن 888 مجهز شده است. مدل پرو به رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی، و مدل استاندارد به رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی مجهز شده اند. مجیک 3 با قیمت 899 یورو و مجیک 3 پرو با قیمت پایه 1099 یورو روانه بازار خواهند شد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !