آنر وی 30 پرو در رده دوم جدول دگزومارک قرار گرفت / سلطنت قدرتمندانه هواوی

هواوی بعد از معرفی پی 30 پرو بود که توانست پرچمداران قدرتمند سامسونگ را در زمینه سنسور های دوربین پشت سر بگذارد و امتیاز بهتری را در وب سایت معتبر دگزومارک به خود اختصاص دهد. این بار اما آنر وی 30 پرو توانست با کسب امتیاز مجموع 122 با اختلاف یک امتیازی به نسبت هواوی میت 30 5G، رتبه دوم دگزومارک را به خود اختصاص دهد.

آنر وی 30 پرو توانست در بخش عکسبرداری 133 را کسب کند. کمترین امتیاز ممکن در این بخش مربوط به سنسور فوق عریض این گوشی هوشمند می شود که نتوانست همانند سنسور اصلی و سنسور تله فوتو عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

این در حالی می باشد که یکی از نقاط قدرتمند این گوشی هوشمند در کسب امتیاز بسیار خوب 133، سنسور تله فوتو آن بود. این سنسور قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال را دارد.

در قسمت ضبط ویدئو نیز امتیاز قابل قبول 100 به این گوشی هوشمند اختصاص داده شده. در مجموع همانطور که گفتیم وی 30 پرو توانست با امتیاز 122 در رتبه دوم و بالاتر از هواوی میت 30 پرو و شیائومی می CC9 پرو قرار گیرد.

مشخصات دوربین آنر وی 30 پرو

این گوشی هوشمند از سه سنسور برای دوربین اصلی بهره برده، سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 مجهز به لرزشگیر OIS به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 مجهز به OIS به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، سنسور های دوربین اصلی سه گانه این گوشی های هوشمند را تشکیل می دهند.

برای سنسور دوربین سلفی نیز از دو سنسور استفاده شده. یک سنسور 32 مگاپیکسلی اصلی با همراه داشتن قابلیت Super Night برای ثبت هرچه بهتر تصاویر سلفی در نور کم و بخصوص نور شب به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض 105 درجه ای، برای دوربین سلفی دوگانه این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده اند.

منبع: dxomark

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد