مشخصات کامل دوربین گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 / از شایعه تا واقعیت

در حالی که هواوی با گوشی های هوشمند خود در عرصه رقابت در حال یکه تازی می باشد، سامسونگ برنامه ویژه ای برای پایان بخشیدن به این پادشاهی دارد. با شروع سال میلادی 2020 شایعات بسیاری از گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 شنیده بودیم، اما این بار مشخصات کاملی از سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای این محصولات منتشر شده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

در جدیدترین شایعات منتشر شده، مشخصات جالبی از سنسور های دوربین گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 در دسترس قرار گرفته. مشخصاتی که کمی معادلات و منطق هر شخصی را می تواند به هم بریزد.

سنسور های دوربین گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 20

پیش از این در مطلب هر آنچه از سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا می دانیم، مشخصات کلی از این گوشی هوشمند را منتشر کرده بودیم. به عنوان گل سرسبد سامسونگ، این گوشی هوشمند به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی در کنار سنسور 48 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور TOF مجهز شده بود.

اما با توجه به آنچه در شایعات جدید مشاهده کردیم، سنسور های در نظر گرفته شده برای گلکسی اس 20 و گلکسی اس 20 پلاس ما را شگفت زده کرده اند.

هر دو گوشی هوشمند تقریبا از سنسور های دوربین مشابهی بهره مند خواهند شد، با این تفاوت که گلکسی اس 20 به سه سنسور و گلکسی اس 20 پلاس به چهار سنسور مجهز می شوند. تنها نقطه تفاوت این دو گوشی، سنسور TOF در نظر گرفته شده برای گلکسی اس 20 پلاس می باشد که گلکسی اس 20 از آن محروم است.

یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی به همراه سنسور 64 مگاپیکسلی تله فوتو و نیز سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی، سنسور های دوربین این گوشی های هوشمند را تشکیل خواهند داد.

نکته جالب استفاده از سنسور 64 مگاپیکسلی تله فوتو می باشد. حتی سنسور 48 مگاپیکسلی تله فوتو در نظر گرفته شده برای گلکسی اس 20 اولترا نیز برای اولین بار است که به عنوان سنسور تله فوتو در نظر گرفته می شود و حال شایعات خبر از مجهز شدن مدل پلاس و استاندارد گوشی های این خانواده به سنسور 64 مگاپیکسلی تله فوتو خبر می دهند.

از طرفی برای سنسور های دوربین تمام گوشی ها این حانواده گویا قرار است سنسور 10 مگاپیکسلی در نظر گرفته شود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !