مقایسه دوربین آنر وی 30 پرو و هواوی میت 30 پرو

شرکت هواوی همواره در زمینه سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند خود عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. این بار مقایسه دوربین دو گوشی هوشمند از این شرکت را در نظر گرفته این تا ببینیم آنر وی 30 پرو که به تازگی رونمایی شده است عملکرد بهتری خواهد داشت یا سلطان حال و حاضر سنسور های دوربین گوشی های هوشمند، هواوی میت 30 پرو.

هواوی میت 30 پرو درحال حاضر با کسب امتیاز 121 از وب سایت معتبر دگزومارک در کنار شیائومی می CC9 پرو در صدر جدول این وب سایت قرار گرفته است. هنوز آنر وی 30 پرو مورد بررسی این وب سایت قرار نگرفته که البته با توجه به سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند، پیش بینی می شود شاهد عملکرد خوبی نیز از این گوشی هوشمند باشیم.

مقایسه دوربین صورت گرفته نیز به ما نشان خواهد داد که در آیا آنر وی 30 پرو می تواند تهدید برای گوشی های هوشمند دیگر در زمینه سنسور های دوربین اصلی باشد یا خیر.

آنر وی 30 پرو

مدل پرو نیز همانند مدل پلاس از سه سنسور برای دوربین اصلی بهره برده، اما سنسور هایی به نسبت قدرتمند تر. سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 مجهز به لرزشگیر OIS به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 مجهز به OIS به همراه سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2، سنسور های دوربین اصلی سه گانه مدل پرو این گوشی های هوشمند را تشکیل می دهند.

آنر وی 30 پرو

یک سنسور 32 مگاپیکسلی اصلی با همراه داشتن قابلیت Super Night برای ثبت هرچه بهتر تصاویر سلفی در نور کم و بخصوص نور شب به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض 105 درجه ای، برای دوربین سلفی دوگانه این گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده اند.

هواوی میت 30 پرو

اصلی ترین و قدرتمند ترین قابلیت در نظر گرفته شده برای میت 30 پرو، سنسور های دوربین اصلی آن می باشد.

یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 به همراه سنسور 40 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال به همراه سنسور TOF، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این پرچمدار قدرتمند را تشکیل می دهند.

هواوی میت 30 پرو

سنسور های اصلی و نیز تله فوتو این گوشی هوشمند به لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS مجهز شده اند. سنسور فوق عریض این گوشی از چنین قابلیتی بهره مند نشده.

اما داستان به همین جا ختم نمی شود و هواوی با انتخاب سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند، حرفی برای گفتن باقی نگذاشته.

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !