اولین تصاویر HANDS_ON منتشر شده از آنر ایکس 10 مکس 5G

بعد از اینکه شاهد رونمایی انر ایکس 10 5G به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم، این بار این سری جذاب از اسمارتفون های میان رده هواوی، قصد دارد آنر ایکس 10 مکس 5G را که به صفحه نمایشی بزرگتر به نسبت مدل استاندارد مجهز خواهد شد را رونمایی کند. امروز نیز به لطف شایعه پراکنان، اولین تصاویر HANDS_ON این گوشی میان رده منتشر شد که اطلاعات جالبی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده در اختیار ما قرار داده که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

در نگاه اولیه صفحه نمایش غول پیگر در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند توجه شما را جلب می کند. آنر ایکس 10 مکس به صفحه نمایشی 7.09 اینچی با پنل IPS LCD مجهز شده. صفحه نمایشی که با توجه به ویدئوی منتشر شده، براحتی در زیر نور شدید خورشید نیز واضح می باشد و نشان از نیت بالای آن دارد.

دیگر برای این اسمارن فون همانند مدل استاندارد دوربین سلفی پاپ آپ در نظر نگرفته شده و در ناچ زیبای واتردراپ صفحه نمایش شاهد قرار گیری سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می باشیم. در قسمت پشتی نیز یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی، سنسور های دوربین دوگانه آنر ایکس 10 مکس را تشکیل خواهند داد.

اما یکی از عواملی که این گوشی هوشمند را به یکی از اسمارفون های مقرون بصرفه تبدیل کرده است، پردازنده در نظر گرفته شده می باشد. پردازنده دیمنسیتی 800 شرکت مدیاتک که عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته، برای آنر ایکس 10 مکس در نظر گرفته شده.

از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای آنر ایکس 10 مکس می توان به رم های 6 و 8 گیگابایتی به همراه حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی قابل ارتقاء در کنار باتری 5000 میلی آمپری اشاره کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !