چگونه آداپتور بی سیم Xbox خود را در ویندوز راه اندازی کنید

آداپتور بی سیم Xbox به اتصال کنترلرهای Xbox به ویندوز کمک می کند. با این حال، آداپتور بی سیم Xbox  به شما امکان می دهد بازی های رایانه شخصی را در ویندوز 11 با کنترلرهای بی سیم Xbox بازی کنید. اما یکی از مشکلات معمولی که کاربران گزارش می دهند این است که آداپتور بی‌سیم ویندوز 11 کار نمی‌کند، به این معنی که کاربران نمی‌توانند با کنترلرها ارتباط برقرار کنند.

آداپتور بی سیم به عنوان یک نقطه اتصال بین رایانه و کنترلرهای شما عمل می کند. با این حال، کاربران شکایت دارند که استفاده از آداپتور بی سیم Xbox با ویندوز 11 دشوار است. خوشبختانه راه‌هایی برای رفع مشکلات آداپتور Xbox وجود دارد.

در ادامه به شما عزیزان کمک خواهیم کرد تا این مشکل را حل کنید.

آیا آداپتور بی سیم Xbox با ویندوز 11 سازگار است؟

انتشار ویندوز 11 ویژگی های جدید بسیاری را به همراه داشت که یکی از آنها بهبود ویژگی های بازی برای ایکس باکس است. با این حال، درایور آداپتور بی سیم Xbox از ویندوز 11 پشتیبانی می کند و به درستی کار می کند. با این حال، اکثر کاربران نمی دانند که چگونه آن را با وجود سازگاری آن تنظیم کنند.

یکی دیگر از راه حل های ممکن برای آداپتور بی سیم Xbox به روز رسانی درایورهای آن است. اگر به‌روزرسانی دستی ممکن است پیچیده به نظر برسد، توصیه می‌کنیم از یک نرم‌افزار شخص ثالث، DriverFix  استفاده کنید.

این ابزار به طور خودکار کل رایانه شخصی شما را برای درایورهای قدیمی اسکن می کند و در صورت امکان آنها را به روز می کند. همچنین DriverFix برای رفع اکثر ناسازگاری ها و همچنین بهینه سازی و حتی بهبود عملکرد سیستم شما شناخته شده است.

چگونه می توانم آداپتور بی سیم Xbox خود را به رایانه شخصی ویندوز 11 خود وصل کنم؟

مرحله اول: کامپیوتر خود را روشن کنید.

مرحله دوم: اطمینان حاصل کنید که رایانه شما به روز شده و بر روی آخرین ویندوز 11 اجرا می شود.

مرحله سوم: بر روی دکمه Wi-Fi در گوشه سمت راست پایین صفحه کلیک کنید و به اینترنت متصل شوید

مرحله چهارم: آداپتور بی سیم Xbox را به درگاه USB 2.0/3.0 وصل کنید.

مرحله پنجم: ویندوز به طور خودکار آداپتور را نصب می کند زیرا درایورهای مورد نیاز برای آداپتور در ویندوز 10/11 تعبیه شده است.

مرحله ششم: پس از نصب، می توانید تا 8 کنترلر Xbox را به طور همزمان و بدون مشکل وصل کنید. توجه داشته باشید که این روش برای دستگاه های ویندوزی زیر ویندوز 10/11 متفاوت است.

چرا نمی توانم کنترلر Xbox خود را به رایانه شخصی ویندوز 11 خود وصل کنم؟

درایور کنترل منسوخ یا ناسازگار: اگر درایورهای کنترلر منسوخ یا ناسازگار با ویندوز 11 باشند، اتصال کنترلر ایکس باکس به ویندوز 11 می تواند چالش برانگیز باشد. با این حال، به روز رسانی درایورهای کنترلر ایکس باکس در رایانه به اتصال راحت آن به کنترلرها کمک می کند. همچنین دانلود و نصب درایورهای کنترلر Xbox سازگار با ویندوز 11 می تواند به رفع مشکل کمک کند.

برنامه لوازم جانبی Xbox خراب: وقتی برنامه لوازم جانبی Xbox خراب یا قدیمی باشد، می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در ارتباط بین رایانه و کنترل شود. برنامه لوازم جانبی ایکس باکس وظیفه اجرای روان کنترلر در ویندوز 11 را بر عهده دارد.

راه اندازی کامپیوتر معیوب: یکی دیگر از مواردی که می تواند مانع از اتصال کنترلر به رایانه شخصی ویندوز 11 شود، بوت معیوب است. اگر رایانه هنگام روشن شدن با برخی مشکلات مواجه شود، این اتفاق می افتد. این مشکلات می تواند بر چندین مؤلفه رایانه تأثیر بگذارد

با این حال، کنترلرهای Xbox زیادی وجود دارد که می توانید برای لذت بردن از بازی کردن خود خریداری کنید.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد