چگونه حساب Arc Games خود را به Xbox One یا PS4 خود پیوند دهید

ARC Games که قبلاً با نام Perfect World Entertainment شناخته می‌شد، یکی از پیشروترین ناشران بازی‌های آنلاین آمریکای شمالی است که تقریباً به طور انحصاری با MMORPG‌های رایگان کار می‌کند. بخش آمریکای شمالی در سال 2008 تأسیس شد و بیش از 10 عنوان محبوب از جمله Star Trek Online و Blacklight Retribution منتشر کرده است. این شرکت در سال 2014 نام خود را به عنوان “ARC Games”  تغییر داد.

یک توسعه دهنده فعال

Perfect World حدود 500 نفر را در محل خود در آمریکای شمالی در Redwood کالیفرنیا استخدام می کند. آنها شرکت های خواهر، Runic Games و Cryptic Studios را خریداری کردند و در سال های اخیر به تولید بازی های بزرگی مانند Torchlight کمک کردند. بسیاری از بازی‌های آن‌ها را می‌توان در پلتفرم محبوب بازی رایانه‌های شخصی، Steam پیدا کرد. این شرکت سرویس Steam مانند خود ARC Games  را برای عناوین خود و همچنین شرکت های وابسته خود راه اندازی کرد.

اگر می خواهید حساب Arc Games خود را به حساب Xbox One یا PS4 خود پیوند دهید، راهنمای مناسب را پیدا کرده اید.

اینکه بتوانید حساب‌های خود را در بین پلتفرم‌ها متصل کنید، می‌تواند کل فرآیند بروز نگه‌ داشتن تنظیمات را بسیار آسان ‌تر کند. شایان ذکر است که حتی اگر این کار مدیریت تنظیمات را آسان تر می کند، کاراکترهایی که در حساب Arc Games خود استفاده می کردید به پلتفرم Xbox One  یا PS4 شما منتقل نمی شوند.

توجه: اگر با استفاده از بازی Neverwinter پیوند بین حساب های کنسول و Arc خود را انجام دهید، یک جایزه و بسته انحصاری به نام Renegade Illusionist نیز به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد.

نحوه پیوند حساب Arc Games به کنسول های PS4 یا Xbox

1. بازی را برای اولین بار در کنسول Xbox One/PS4 خود باز کنید. در صورتی که از پنجره پیوند اولیه رد شدید، همچنان می‌توانید با کلیک روی پیوند حساب در منوی گزینه‌های بازی، آن را بعداً انجام دهید.

2. یک صفحه نمایش ظاهر می شود که از شما می پرسد آیا می خواهید حساب Arc خود را به حساب های Xbox Live/PSN خود پیوند دهید.

3. دکمه Y (Xbox) یا دکمه مثلث سبز (PS4) را فشار دهید تا مرورگر باز شود.

4. این صفحه وب به شما این امکان را می دهد که به حساب Arc خود وارد شوید یا یک حساب جدید ایجاد کنید.

5. هنگامی که حساب شما ثبت شد و با موفقیت به سیستم وارد شدید، کادر کنار گزینه Link your Arc Account to your Xbox Live Gamertag  یا نام کاربری PSN را علامت بزنید.

6. پس از تکمیل این فرآیند، حساب های شما لینک می شوند و می توانید از مزایای این کار بهره مند شوید.

بسیار آسان است که حساب Arc Games خود را به حساب کنسول بازی خود متصل کنید، فرقی نمی کند Xbox یا PS4 باشد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یکی از بازی هایی را که روی آنها دارید باز کنید و روی گزینه ای کلیک کنید که به شما امکان می دهد حساب ها را پیوند دهید. پس از آن، تنها چیزی که باقی می ماند این است که شما دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید.

برخی از مزایای پیوند حساب های شما دریافت محتوای انحصاری در بازی است که به هیچ وجه نمی توان آن را درحالت عادی به دست آورد.

به عنوان مثال، در بازی  Neverwinter، پس از تکمیل این فرآیند می ‌توانید پس از تکمیل ماموریت  Rags to Riches، Renegade Illusionist  را از Rewards Agent در Protectors Encvale  درخواست کنید. این کوئست بلافاصله بعد از آموزش می آید.

در راهنمای امروز، بهترین و سریع ‌ترین راه برای اتصال حساب Arc Games به کنسول Xbox One  یا PS4 را بررسی کردیم. باید بدانید که شخصیت شما از Arc Games یا هر یک از حساب‌های کنسول پس از اتصال پروفایل‌ها پورت نمی‌شود.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد