چگونه Joy-Cons های Nintendo Switch خود را به روز کنید

Joy-Cons های نینتندو سوییچ کنترلرهای برجسته ای هستند که باز هم خلاقیتی در طراحی و کارایی آنها در بازی وجود دارد. در اینجا نحوه به روز رسانی آنها برای استفاده حداکثری از ویژگی های آنها آورده شده است.

یک کنترلر خلاقانه دیگر از نینتندو

اطمینان از اینکه نینتندو سوییچ شما کاملاً به روز است، راه خوبی برای جلوگیری از هر گونه مشکلی است و ثابت می کند که سیستم تا حد امکان کارآمد است. همین امر در مورد Joy-Cons نینتندو سوییچ شما نیز صدق می کند، اگرچه به روز رسانی کنترلرهای شما کمی با خود کنسول متفاوت است.

اگر می خواهید Joy-Cons خود را به روز کنید تا مطمئن شوید که آنها نیز به روز و کارآمد هستند، ما می توانیم به شما عزیزان کمک کنیم.

نحوه به روز کردن Nintendo Switch Joy-Cons

برای به‌ روزرسانی  Joy-Cons، این مراحل را دنبال کنید:

1- از منوی اصلی نینتندو سوییچ، به تنظیمات سیستم در پایین صفحه بروید.

2- در تنظیمات سیستم، گزینه‌های سمت چپ را به سمت پایین اسکرول کنید تا کنترل‌کننده‌ها و سنسورها را پیدا کنید.

3- گزینه های Controllers و Sensors را وارد کنید و باید هر گزینه جداگانه Joy-Cons خود را ببینید. به پایین پیمایش کنید تا کنترل‌کننده‌های به‌روزرسانی را پیدا کنید.

4- کنترل‌کننده‌های به‌روزرسانی را انتخاب کنید و Nintendo Switch شما شروع به به‌روزرسانی هر Joy-Con متصل به خود کنسول می‌کند.

5- مهم است که توجه داشته باشید که Nintendo Switch Joy-Cons شما باید به کنسول Switch متصل شود تا به‌روزرسانی شود.

6- استفاده از تنظیمات سیستم نینتندو سوییچ نیز یک راه مفید برای اطمینان از به روز بودن هر ویژگی واجد شرایط کنسول نینتندو سوییچ است.

مواردی مانند اطمینان از اینکه سیستم و بازی های Nintendo Switch شما به طور کامل به روز هستند و همچنین به روز رسانی Joy-Con شما را می توان در تنظیمات سیستم یافت.

همیشه اطمینان حاصل کنید که نینتندو سوییچ شما به روز است

اکنون با به‌روزرسانی و آماده ‌سازی  Joy-Cons، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که کنسول و کنترلرهای آن به ‌روز هستند.

از نظر عیب ‌یابی، اطمینان از اینکه دستگاه شما بر روی جدیدترین نرم‌افزار اجرا می‌شود، به محدود کردن تعداد باگ‌ها و مشکلات احتمالی که ممکن است با Nintendo Switch و Joy-Cons خود با آن مواجه شوید، کمک می ‌کند.

با این حال، اگر هنوز در نینتندو سوییچ به‌ روزرسانی شده با مشکلاتی مواجه هستید، ممکن است بخواهید با مشکلات رایجی که با نینتندو سوییچ تجربه کرده‌اید، بیشتر آشنا شوید. پس با آموزش های بعدی ما همراه باشید.

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد