شرکت Rockstar شایعه ساخت فیلم GTA با بازی Eminem را رد کرد

شرکت Rockstar هیچ وقت علاقه ای نداشته که بازی هایش تبدیل به فیلم بشوند و حالا هم خبر ساخت فیلم  GTA را تکذیب کرده است.

پروژه ای که لو رفت

تبدیل شدن بازی ها به فیلم و برنامه های تلویزیونی در حال حاضر بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شاهد ساخت عنوان های زیادی در این زمینه هستیم. به نظر می رسد Grand Theft Auto  هیچ وقت علاقه ای به این مقوله ندارد و حتی حاضر نیست که خواننده معروفی مانند Eminem هم به این قلمرو وارد شود. با این حال، علیرغم پیشنهاد چند میلیون دلاری، و حضور امینم، راک استار این ایده را کنار گذاشت و از قبل می دانست که چه چیزی برای او با ارزش تر است که می تواند روی صفحه نمایش گیمرها ماندگار شود.

امروز این خبر بعد از حدود 20 سال فاش شد که زمانی قرار بود فیلم جی تی ای توسط راک استار گیمر ساخته شود و حتی خواننده معروف رپ، امینم هم قرار بود در آن ایفای نقش کند. این خبر از طریق یک پادکست از Bugzy Malone، در یک کانال خبری منتشر شد. کرک یوینگ در برنامه حضور داشت و فاش کرد که زمانی ارتباطاتی برای نزدیک شدن به راک استار با این ایده داشت، تمام پازل ها را برای اجرایی کردن این فیلم را کنار هم چید، و در نهایت آن را متوقف کرد.

به دلیل رابطه ای که با راک استار داشتم و مخصوصا با سام [هاوزر] ، در واقع یک شب او را تا اتاق هتلش همراهی کردم… ما دو نفر تا دیروقت بیدار ماندیم و در مورد امکان ساخت فیلم جی تی ای صحبت کردیم.این ماجرا درست بعد از انتشار بازی GTA3  بود.

یوینگ با این تصور که این چیزی است که شرکت Rockstar به انجام آن علاقه مند است، تلاش کرد تا نقاط هالیوود و GTA را به هم متصل کند، چیزی که او موفق شد به آن دست یابد. به یاد دارم که حدود ساعت 4 صبح با یک تهیه کننده در لس آنجلس برای پیشنهاد ساخت فیلم جی تی ای تماس گرفتم و او گفت: کرک، ما امینم را برای بازی داریم.

وقتی یوینگ با هاسر تماس گرفت و خبر خوب را به او گفت، با یک «علاقه‌مندم» کوتاه و طعنه آمیز مواجه شد و پروژه قبل از اینکه واقعاً شروع شود خراب شد.

بازی GTA 3  در اکتبر 2001 راه اندازی شد، بنابراین همه اینها احتمالاً در پایان همان سال، احتمالاً در مقطعی در سال 2002 اتفاق افتاد. با در نظر گرفتن این موضوع، منطقی است که Rockstar این ایده را منتقل کند. با توجه به اتفاقاتی که به وقوع پیوسته است، زیرا تصور اینکه کسی در استودیو به خاطر اینکه ۲۰ سال پیش بازی‌ها را به فیلم تبدیل نکرده است، خود را لگد می‌زند.

نظر شما در مورد کنسل شدن فیلم جی تی ای چیست؟

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد