HTC به زودی انتشار اندروید پای را برای چندین دستگاه آغاز می کند

این می تواند حسن ختام کار یک برند دوست داشتنی و اصیل در بازار گوشی های هوشمند باشد. برندی که در سالیان نه چندان دور جز بهترین ها بود و طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا داشت. اما حالا وقتی صحبت از بزرگان صنعت موبایل در میان باشد، بعید است اشاره ای به برند تایوانی HTC شود.

کار اچ تی سی با تولید گوشی های هوشمند به طور کامل تمام نشده و این کمپانی به تازگی وظیفه تولید پیکسل 3A، گوشی جدید گوگل را بر عهده داشته است اما از بعد از تابستان گذشته و معرفی U12 Plus، پرچمدار جدید این شرکت، دیگر خبری از معرفی گوشی جدید با برند HTC نبوده است. به خاطر ضررهای پی در پی و فروش بسیار کم، اچ تی سی از میدان رقابت خارج شده و بعید است دیگر شاهد احیای این برند در دنیای گوشی های هوشمند باشیم.

اما پشتیبانی نرم افزاری از آخرین گوشی های این شرکت دست کم تا مدتی ادامه خواهد داشت. طبق اعلام کمپانی، تاریخ انتشار بروزرسانی اندروید پای برای چندین مدل مختلف مشخص شده است که بر اساس آن، HTC U11 در اواخر ماه می، به دنبال آن و در ماه ژوئن U12 و از اواخر ماه ژوئن U11 Plus این بروزرسانی را دریافت خواهند کرد. صاحبین دیگر گوشی های اچ تی سی شانس بسیار کمی برای دریافت این بروزرسانی دارند.

در روزگاری گوشی های اچ تی سی جز اولین برندهایی بودند که به جدیدترین بروزرسانی های اندروید مجهز میشدند اما آن زمان پشت سر گذاشته و این کمپانی تایوانی دیگر تمرکز خود را بر روی واقعیت مجازی و اکوسیستم سخت افزاری Vive گذاشته که موفقیت های چشمگیری برای این شرکت به دنبال داشته است. بروزرسانی اندروید پای، شیرینی خداحافظی اچ تی سی به تعدادی از طرفداران وفادار خود محسوب می شود و بعید است دیگر هیچ گوشی ساخت این کمپانی، طعم اندروید Q را بچشند.

منبع: The Verge

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود