رونمایی گوشی های میان رده اچ تی سی دیزایر 20 پرو و U20 با طراحی کاربر پسند

اچ تی سی بالاخره جدیترین گوشی های هوشمند میان رده خود را، این بار با طراحی کاربر پسند تر رونمایی کرد. اچ تی سی دیزایر 20 پرو به همراه U20 گوشی های هوشمند میان رده جدید این شرکت می باشند که مدل U20 به لطف بهره بردن از پردازنده میان رده شرکت کوالکام توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی 5G را نیز خواهد داشت.

مشخصات اچ تی سی U20 5G

همانطور که گفتیم، اچ تی سی این بار طراحی کاربر پسد تری را برای این اسمارتفون ها میان رده در نظر گرفته است. اچ تی سی U20 5G به صفحه نمایشی 6.8 ابنچی با رزولوشن FHD پلاس مجهز شده است. طراحی جذابی برای صفحه نمایش این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده، ناچ زیبای اینفینیتی O می باشد. بهره بردن از چنین ناچی سبب شدخ تا شاهد نسبت تصویر بالای 20 به 9 برای صفحه نمایش باشیم.

بریدگی دایره ای شکلی که در قسمت بالایی و گوشه سمت چپی صفحه نمایش، سنسور 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است. پنل LCD در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش نیز سبب شده تا شاهد قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی هوشمند می باشیم.

در قسمت پشتی اما چهار سنسور برای دوربین در نظر گرفته شده است. یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه اچ تی سی U20 5G را تشکیل می دهند.

از مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده نیز می توان به پردازنده اسنپدراگون 765G به همراه رم 8 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 256 گیگابایتی اشاره کرد. بهره بردن از چنین پردازنده میان رده نیز سبب شده همانطور که گفتیم این گوشی هوشمند میان رده از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G نیز پشتیبانی کند.

اچ تی سی U20 5G به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 18 واتی شارژ سریع مجهز شده. بهره بردن باتری نوید طول عمر مفید خوبی را برای این گوشی هوشمند میان رده می دهد.

مشخصات اچ تی سی دیزایر 20 پرو

مشخصات در نظر گرفته شده برای اچ تی سی دیزایر 20 پرو چندان تفاوتی با مدل U20 ندارد. صفحه نمایشی 6.5 اینچی با رزولوشن FHD پلاس به ناچ زیبای اینفینیتی O مجهز شده است. ناچ دایره ای شکلی که در خود سنسور 25 مگاپیکسلی دوربین سلفی را جای داده است.

بهره بردن از پنل IPS LCD برای صفحه نمایش نیز سبب شده تا شاهد قرار گیری قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی هوشمند باشیم.

برخلاف مدل U20 که از پردازنده اسنپدراگون 765G بهره برده بود، اچ  تی سی دیزایر 20 پرو به پردازنده میان رده ضعیف تره اسنپدراگون 665 مجهز شده. از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می توان به رم 6 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی در کنار باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز به شارژر 18 واتی شارژ سریع اشاره کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود