معرفی رسمی تی سی ال 10 پلاس و تی سی ال 10 SE

در نمایشگاه CES 2020 بود که تی سی ال از چند گوشی هوشمند جدید خود رونمایی کرد. گوشی های هوشمند که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، قیمت مناسبی را نیز با خود به همراه داشتند. تی سی ال 10 پرو یکی از قدرتمند ترین گوشی های  هوشمند این سری بود که مدتی پیش رونمایی شد. این بار شاهد رونمایی تی سی ال 10 پلاس و تی سی ال 10 SE به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند این سری بودیم.

مشخصات تی سی ال 10 پلاس

مدل پلاس به  نسبت مدل SE، مشخصات فنی قدرتمند تری را با خود به همراه داشته. طراحی در نظر گرفته شده برای هر دو اسمارتفون شبیه بکدیگر بوده اما به طبع زیبایی های مدل پلاس، چشمان شما را بیشتر به خود جلب می کند.

یکی از قدرتمند ترین مشخصات در نظر گرفته شده برای تی سی ال 10 پلاس صفحه نمایشش می باشد. صفحه نمایشی 6.53 اینچی با رزولوشن 1080×2340 پیکسلی مجهز شده. صفحه نمایشی که با توجه به مجهز شدن به پنل اولد، زیبای و کیفیتش دو چندان شده.

برای طراحی صفحه نمایش نیز از ناچ محبوب واتردراپ بهره برده شده. ناچ زیبایی که در قسمت مرکزی و بالایی صفحه نمایش، سنسور 16 مگاپیکسلی دوربین سلفی را در خود جای داده است.

در قسمت پشتی نیز شاهد قرار گیری چهار سنسور دوربین می باشیم. چیدمانی افقی سنسور های دوربین که در قسمت مرکزی پشتی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. طراحی که تمام گوشی های هوشمند این سری نیز شاهد بودیم. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی اصلی در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین چهارگانه تی سی ال 10 پلاس را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز شاهد در نظر گرفته شدن پردازنده میان رده اسنپدراگون 665 شرکت کوالکام می باشیم. رم های 6/8 گیگابایتی، حافظه های داخلی 64/128/256 گیگابایتی و باتری 5000 میلی آمپری مجهز به شارژر شارژ سریع، از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند.

مشخصات تی سی ال 10 SE

همانطور که در ابتدا گفتیم، تی سی ال 10 SE به نسبت مدل پلاس به مشخصات فنی ضعیف تری مجهز شده. صفحه نمایشی 6.52 اینچی با رزولوشن HD پلاس برای این اسمارتفون میان رده در نظر گرفته شده است. پنل IPS LCD در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش نیز سبب شده تا شاهد قرار گیری قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی این گوشی باشیم.

برای دوربین سلفی یک سنسور 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. در قسمت پشتی نیز یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی به همراه سنسور 5 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق، سنسور های دوربین سه گانه این گوشی هوشمند میان رده را تشکیل می دهند.

در بخش مشخصات سخت افزاری نیز، پردازنده میان رده هلیو پی 22 مدیاتک این اسمارتفون را همراهی می کند. رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی به همراه باتری 4000 میلی آمپر ساعتی، از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود