مشخصات دوربین هواوی میت 30 / سنسور فوق عریض قدرتمند تر از همیشه

به احتمال زیاد در پاییز امسال شاهد رونمایی جدیدترین پرچمداران سری میت هواوی خواهیم بود. اما این بار شایعاتی جدید از مشخصات دوربین هواوی میت 30 منتشر شده که کمی معادلات را به هم ریخته. در ادامه به بررسی این مشخصات و همچنین مقایسه شایعات منتشر شده خواهیم پرداخت.

پیش از این گوشی های خانواده هواوی میت 20 از چهار سنسور برای دوربین های اصلی خود بهره برده بودند، حال برای سری جدید پیش بینی می شود که دوربین هواوی میت 30 و میت 30 پرو به تعداد سنسور های بیشتری به نسبت خانواده میت 20 مجهز شوند. این در حالی می باشد که شایعات منتشر شده از طراحی در نظر گرفته شده و قاب پشتی این گوشی های هوشمند؛ حداقل برای مدل پرو خبر از مجهز شدن به حداقل 4 سنسور برای دوربین اصلی را می دهند.

شایعات جدید دوربین هواوی میت 30

حال در شایعه جدید مشخصات دقیق سنسور های دوربین اصلی میت 20 منتشر شده که ما را شگفت زده کرده. شایعه جدید معتقد است که مدل استاندارد این پرچمداران جدید همانند گوشی های خانواده میت 20 از دوربین های اصلی سه گانه ای بهره مند خواهند شد، اما مسئله عجیب پیش بینی سنسور های دوربین در نظر گرفته شده می باشد.

طی اخبار منتشر شده، یک سنسور 40 مگاپیکسلی اصلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.4، یک سنسور 40 مگاپیکسلی فوق عریض 120 درجه ای با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.7 به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال، سنسور های دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل خواهند داد.

به هر حال شایعات در رابطه با این پرچمداران جدید بسیار است. در حالی که پیش از این گمان می کردیم پرچمداران جدید سری میت این شرکت به حداقل 4 سنسور برای دوربین اصلی مجهز خواهند شد، حال مطلع شده ایم که احتمال تفاوت در تعداد سنسور های دوربین اصلی در میان مدل استاندارد و پرو این گوشی های هوشمند ممکن می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد