مقایسه سرعت ایسوس ROG Phone 2 و هواوی میت 30 پرو

بدون شک ایسوس ROG Phone 2 یکی از گوشی های هوشمند گیمینگ قدرتمند موجود در بازار می باشد. این گوشی هوشمند با بهره بردن از پردازنده 7 نانومتری قدرتمند شرکت کوالکام و میزان رم بالای در نظر گرفته شده، سرعت بسیار بالایی را در اجرای بازی های سنگین دارد. از طرفی هواوی میت 30 پرو نیز به قدرتمند ترین و جدیدترین پردازنده 7 نانومتری این شرکت مجهز شده است. در این ویدئو مقایسه سرعت ایسوس ROG Phone 2  و هواوی میت 30 خواهیم دید که کدامیک از این دو گوشی هوشمند عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

مقایسه سرعت پردازنده های اسنپدراگون و کوالکام

ایسوس ROG Phone 2 به جدیدترین پردازنده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شده است. کئالکام این پردازنده را با هدف استفاده برای گوشی های هوشمند گیمینگ روانه بازار کرد و ایسوس نیز مثل همیشه پای ثابت استفاده از پردازنده های این شرکت بوده و تا به امروز تمام گوشی های هوشمند این شرکت که از پردازنده های کالکام بهره بده اند انصافا عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند.

ایسوس ROG Phone 2

در کنار پردازنده قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند که سرعت بالایی را با خود به ارمغان آورده است، میزان رم 12 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 1 ترابایتی کمک شایانی به عملکرد هرچه سریع تر این گوشی هوشمند کرده است.

در طرف مقابل اما هواوی میت 30 پرو نیز از این نظر دست پر وارد میدان رقابت شده است. شاهد استفاده از پردازنده 7 نانومتری و جدید Kirin 990 بوده ایم. هواوی اولین بار در گوشی های خانواده میت 20 بود که از پردازنده Kirin 980 بهره برده بود و حال نیز برای اولین بار از پردازنده Kirin 990 برای گوشی های خانواده میت 30 خود بهره برده.

هواوی میت 30 پرو

این بار NPU داوینچی برای AI یا همان هوش مصنوعی در نظر گرفته شده. برای پردازنده گرافیکی نیز Mali-G76 MP16 در نظر گرفته شده. یک مدل 5G نیز برای پردازنده این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !