مقایسه دوربین هواوی میت 30 پرو و پی 30 پرو

پیش از رونمایی هواوی میت 30 پرو، این پی 30 پرو بود که توانست بالاترین امتیاز ممکن را از وب سایت معتبر دگزومارک برای دوربین های اصلی خود دریافت کند. اما بعد از معرفی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس، جایگاه اولی به این گوشی هوشمند اختصاص داده شد. این بار برای شما بازدیدکنندگان عزیز وب سایت بنچیمو مقایسه دوربین هواوی میت 30 پرو و پی 30 پرو را در نظر گرفته ایم.

سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای میت 30 پرو، از نظر پیکسل های در نظر گرفته شده بر روی کاغذ بسیار قدرتمند تر از سنسور های پی 30 پرو می باشند.

مشخصات دوربین میت 30 پرو

یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 به همراه سنسور 40 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال به همراه سنسور TOF، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این پرچمدار قدرتمند را تشکیل می دهند.

سنسور های اصلی و نیز تله فوتو این گوشی هوشمند به لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS مجهز شده اند. سنسور فوق عریض این گوشی از چنین قابلیتی بهره مند نشده. برای دوربین سلفی نیز، سنسور 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

مشخصات دوربین پی 30 پرو

پی 30 پرو همانند میت 30 پرو نیز از چهار سنسور برای دوربین های اصلی خود بهره برده. سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 یکی از قدرتمند ترین سنسور ها در میان پرچمداران این شرکت و نیز در مقایسه با شرکت های دیگر می باشد.

برای دوربین اولترا واید یا همان فوق عریض نیز سنسور 20 مگاپیکسلی 16 میلی متری با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 در نظر گرفته شده. اما یکی دیگر از سنسور های قدرتمند  این گوشی، سنسور 8 مگاپیکسلی پریسکوپی آن بود که توانایی زوم 5 برابری اپتیکال را نیز با خود به همراه داشت. سنسور TOF نیز در کنار سه سنسور دیگر، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

در این مقایسه سوای مشاهده پیشرفت سنسور های دوربین در نظر گرفته شده برای گل سرسبد گوشی های هوشمند هواوی، قصد داریم ببینیم که این پیشرفت به قدری بوده که توانایی پس گرفتن رتبه نخست از گلکسی نوت 10 پلاس را داشته باشد یا خبر؟

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !