مقایسه سرعت هواوی میت 30 پرو و گلکسی اس 10 پلاس

هواوی میت 30 پرو به عنوان گل سرسبد این شرکت از جدیدترین پردازنده 7 نانومتری اختصاصی خود بهره برد. در مقابل گلکسی اس 10 پلاس نیز شاید به پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 مجهز شده باشد اما از پردازنده اگرینوس 9820 اختصاصی سامسونگ نیز بهره برد. مقایسه سرعت هواوی میت 30 پرو و گلکسی اس 10 پلاس نشان خواهد داد که قدرتمند ترین پردازنده هواوی در مقابل پردازنده نسل قبلی سامسونگ چه عملکردی را از خود به نمایش خواهد گذاشت.

مشخصات هوای میت 30 پرو

صفحه نمایش 6.53 اینچی اولد Horizon Display با انحنای زیبای 88 درجه ای در قسمت حاشیه های کناری در نظر گرفته شده.

یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 به همراه سنسور 40 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال به همراه سنسور TOF، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این پرچمدار قدرتمند را تشکیل می دهند.

در پرچمداران جدید هواوی شاهد استفاده از پردازنده 7 نانومتری و جدید Kirin 990 بوده ایم. هواوی اولین بار در گوشی های خانواده میت 20 بود که از پردازنده Kirin 980 بهره برده بود و حال نیز برای اولین بار از پردازنده Kirin 990 برای گوشی های خانواده میت 30 خود بهره برده.

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 1440 پیکسلی داینامیک آمولد برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده، صفحه نمایشی بدون ناچ با تنها دو حفره در قسمت بالایی برای محل قرار گرفتن سنسور های دوربین دوگانه،  با چنین کیفیت بالایی صفحه نمایش زیبا و یکدستی را ارائه می دهد، که با توجه به نسبت بالای تصویر، تنها صحفحه نمایش زیبای این گوشی هوشمند می باشد که به چشم می آید.

سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی با تنظیم خودکار گشودگی دریچه دیافراگم با توجه به میزان نور، در بازه f/1.5 تا f/2.4 متغیر می باشد. سنسور ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت تشخیص AF که باعث اندازه گیری فاصله و همچنین عکاسی سه بعدی و سنسور عریض ۱۲۳ درجه ای ۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی سه گانه گلکسی اس ۱۰ پلاس در نظر گرفته شده است.

پردازنده های 7 نانومتری اسنپدراگون 855 و اگزینوس 9820 بهره مند شده است. رم 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی و قابل ارتقاء تا 512 گیگابایت برای گلکسی اس 10 پلاس در نظر گرفته شده، البته مذل خاص با رم 12 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 1 ترابایتی (512 گیگابایت حافظه داخلی به همراه 512 گیگابایت حفظه جانبی میکرو اس دی) نیز به بازار عرضه خواهد شد.

شما را به دیدن ویدئو مقایسه سرعت هواوی و سامسونگ دعوت می کنیم، به نظر شما کدامیک عملکرد بهتری را از خود نشان خواهند داد؟

پست های مرتبط

معرفی MSI Companion در پلتفرم ام اس آی سنتر

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !