هرآنچه از هواوی میت 30 باید بدانیم

در کنار رونمایی میت 30 پرو شاهد رونمایی مدل استاندارد این گوشی هوشمند یعنی هواوی میت 30 نیز بوده ایم. مدل استاندارد سری میت 30 هواوی این بار از مشخصات فنی ضعیف تری به نسبت مدل پرو خود بهره مند شده. در ادامه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند خواهیم پرداخت.

مشخصات هواوی میت 30

طراحی

به نسبت میت 30 پرو که از طراحی نسباتا جدید در صفحه نمایش و نیز معماری دوربین های اصلی بهره بردن بود، این گوشی هوشمند در قسمت صفحه نمایش از طراحی مشابه با آنچه در گوشی های خانواده میت 20 این شرکت شاهد بوده ایم بهره برده است.

در قسمت پشتی نیز همانند برارد بزرگتر خود از معماری دایره ای شکل برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی بهره برده، البته سنسور هایی به نسبت ضعیف تر.

صفحه نمایش

همانطور که گفتیم هواوی برای میت 30 از صفحه نمایش 6.62 اینچی flat با رزولوشن 1080×2340 پیکسلی بهره برده. ناچی که هم که برای صفحه نمایش در نظر گرفته شده شباهتی بسیاری به ناچ گوشی های خانواده میت 20 این شرکت دارند.

استفاده از صفحه نمایشی از جنی اولد سبب شده تا قابلیت امنیتی و پرکاربرد سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود.

دوربین

همانطو.ر که گفتیم، میت 30 به نسبت مدل پرو، از سنسور های دوربین اصلی و نیز سلفی ضعیف تری بهره برده استو

یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 به همراه سنسور فوق عریض 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و سنسور تله فوتو 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 و یکی سنسور TOF، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

سنسور اصلی و نیز تله فوتو دوربین های اصلی به لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS مجهز شده اند و نیز سنسور تله فوتو قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال را نیز خواهد داشت. برای دوربین سلفی نیز سنسور 24 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

پردازنده و باتری

هماننند برادر بزرگتر، این گوشی هوشمند نیز به جدیدترین پردازنده 7 نانومتری اخصاصی هواوی، یعنی Kirin 990 مجهز شده. البته با توجه به مدل 4G و مدل 5G، دو پردازنده با قابلیت پوشش شبکه های 5G و 4G برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

باتری 4200 میلی آمپری در نظر گرفته شده نیز ه نسبت باتری 4500 میلی آمپری در نظر گرفته شده برای میت 30 پرو شاید ضعیف تر باشد، اما همانند مدل پرو، این گوشی هوشمند نیز به شارژر 40 واتی مجهز به شارژ سریع و نیز شارژر 27 واتی وایرلس مجهز به شارژ سریع مجهز شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد