افشای مشخصات تبلت جدید هواوی میت پد

هواوی میت پد به عنوان جدیدترین تبلت هوشمند این شرکت قرار است بزودی رونمایی شود و حال به لطف شایعه پراکنان اکثر مشخصات فنی در نظر گرفته شده آن منتشر شده. هواوی چندان تغییرات زیادی را برای تبلت جدید خود در نظر نگرفته اما پیش بینی می شود با توجه به مشخصات فنی، این تبلت با قیمتی مقرون به صرفه روانه بازار شود.

مشخصات تبلت هواوی میت پد

هواوی میت پد به احتمال زیاد به صفحه نمایشی 10.4 اینچی مجهز خواهد شد و پیش بینی می شود که شاهد طراحی زیبا با ناچ اینفینیتی O نیز باشیم. این صفحه نمایش قادر خواهد بود تا کیفیت تصویر 2K را نیز ارائه کند.

همانطور که می دانیم نمی توان از یک تبلت توقع سنسور های بسیار قدرتمندی را داشت. محصول جدید هواوی نیز قرار است در قسمت پشتی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی و برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور 8 مگاپیکسلی بهره مند شود.

اما نکته جالب پردازنده در نظر گرفته شده برای این تبلت می باشد. شاید توقع می رفت که شاهد حضور پردازنده قدرتمند Kirin 990 باشیم، اما هواوی تصمیم به استفاده از پردازنده میان رده اما قدرتمند Kirin 810 برای میت پد جدید خود گرفته است. از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به رم های 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی اشاره کرد.

قلم  M-Pen نیز این تبلت را همراهی می کند، اما مشخص نیست این قلم هوشمند قرار است چه قابلیت هایی را با خود به همراه داشته باشد. باتری 7250 میلی آمپر ساعتی نیز از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این تبلت می باشد می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد